Het algemene "welke velgen passen onder mijn scooter" topic #2

MeleeNL said:
staat toch dat het zonder aanpassingen lukte,
en bij die witte aerox velgen dan wel niet,
maar er vraagt niemand naar, dus wrom zomaar neerzetten, zonder dat het iemand ook maar interesseert..

Gast, waar denk je dat het over gaat in dit topic? JUIST, over HOE je je velgen er op hebt gekregen en wat je daarvoor hebt moeten aanpassen.
 
@MeleeNL: Waar ben jij van onder invloed? Er is echt geen woord aan vast te knopen wat je allemaal aan het brallen bent. Die velgen die onder die rode Phantom zitten komen onder een Benelli 491 uit en daar is helemaal niks aan gefreest. Verder is het misschien wel handig om even uit te leggen hoe je de velgen onder je scooter hebt pas gemaakt, dit is niet: Het Grote Show Je Velgen Topic. Verder als je een Phantom zoekt dan kijk je maar op Marktplaats oid.
 
Benelli 491 Velgen op Spirit / booster kan perfect (achterwiel niets aanpassen)

en het voorwiel, momenteel heb ik de 10mm as behouden, maar lagers met dezelfde buitendiameter als die voor 12mm maar met een binnendiameter van 10mm bestonden niet. Dus heb ik bussen laten persen in de lagers, zodoende dat ik een binnendiameter kreeg van 10mm. En dit werkt perfect ;)
Ook heb ik 2 busjes laten draaien om het wiel te centeren, maar dan had had i kde kilometer teller niet aangesloten. Indien je dit WEL wil, dan koop je gewoon het metertje van de benelli en steek je dit erbij, dan kan je gewoon de rechterbus verwijderen, en de linkerbus behouden, zonder deze te moeten aanpassen.



(natuurlijk moet je wel rekening houden met de remschijf, die groter is naar die van spirit (naargelang uitvoering))
 
aerox velgen op spirit

ik zou graag aerox velgen op men spirit zetten
ik heb deze vraag al enkele keren gevraagt maar niemand zegt
mij eigenlijk exact wat ik moet doen/aanpassen.
heb me laten wijsmaken dat de rox velgen van een
100cc. aeorx er zonder eneige aanpassing op passe
klopt dit ??

alvast bedankt
 
MeleeNL said:
ik heb een andere mening dan jullie over waar dit topic voor bedoeld is

Daar kún je geen mening over hebben. Het is gewoon zo.

DeJongh said:
@MeleeNL: Waar ben jij van onder invloed? Er is echt geen woord aan vast te knopen wat je allemaal aan het brallen bent. Die velgen die onder die rode Phantom zitten komen onder een Benelli 491 uit en daar is helemaal niks aan gefreest. Verder is het misschien wel handig om even uit te leggen hoe je de velgen onder je scooter hebt pas gemaakt, dit is niet: Het Grote Show Je Velgen Topic. Verder als je een Phantom zoekt dan kijk je maar op Marktplaats oid.

En zo is het.

Nu wel weer genoeg offtopic geblaat. Ontopic :7
 
Last edited:
is dat dd? , ophanging van runner is 5 bouten oid?. , als dat op die sr velg ook is volgendsmij past het dan wel , heb er al eens iemand overgehoord !
 
eey sorry maar ik snap er alenmaal geen reet meer van maar als ik het goed begrijp kan ik dus gewoon sr velgen onder me beta gooie ?
 
[evolution] said:
is dat dd? , ophanging van runner is 5 bouten oid?. , als dat op die sr velg ook is volgendsmij past het dan wel , heb er al eens iemand overgehoord !


idd is dd,en 5 bouten.
 
Weet niet of t in dit topic past maar ik vraag het toch. weet iemand waar je velgen kan kopen?? ik zoek (chrome) velgen voor op mijn peugeot speedfight maar ik kan die nergens vinden.
 
Back
Top