Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.

Rene

Jupiler pilsener
Eigenlijk miste ik deze sport in de hele reeks topic's

Ik zat zo te denken het moest er maar eens van komen :)
ook vanwege het nieuwe voetbalseizoen die afgelopen week gestart is :

Dit topic :

Plaats hier al je shit je voetbal verleden voor welke club je bent , bespreek wedstrijden na afloop "alle wedstrijden" als het maar te maken heeft met voetbal !

Niet offtopic gaan, niet schelden, of leuzen posten, en houd het netjes !



Ik trap af "lttrlijk" :p

Aankomende Woensdag NL vs. D wie zal er gaan winnen en wat vinden jullie ervan dat V persie mee doet :)

ik ben niet zown grote voetbalheld heb zelf 1 seizoen mee gespeeld @ F.C Houten en vond er eigenlijk geen reed aan :)

k ben zelf niet voor een specifieke Club "neutraal dus"
 
Advertisement - register to remove this

Vanavond 1e wedstrijd voor ons in eredivisie:p
Gelijk tegen PSV:X
Was net al een drukte van belang in de stad en hopen dat er niet al te veel rellen komen dit jaar:X
Ben wel bang dat Heracles 17e oid word:) Psv zal wel weer kampioen worden;;

Zitten hier verder nog mensen die ergens een seizoenskaart van hebben?
 
belgie compitie gestart, ik ben brugge fan, hopelijk wordt vlaanderen onafhankelijk moeten die kakkers van een anderlecht niet meer in onze compitie spelen
 
Fan van Ajax. Heb geen seizoenkaart, maar probeer dit jaar wel vaak te gaan. A'dam tournament al naartoe geweest, en maandag kaarten halen voor tegen Brondby.
 
van welke club zal ik fan zijn. Met een beetje wederzijds respect kan dit topic best openblijven toch?

Makaay is gruwelijk in vorm volgens mij! 5 goals in twee potjes.....
 
Topic mag open blijven en er is geen bezwaar als het maar gewoon netjes word gehouden !

Ben 1x mee geweest met een maatje van me voor Excelsior in R'dam vs. Haarlem oid. vond het wel een keertje leuk totdat er rellen uitbreken :|
 
Ik vond voetbal leuk om te kijken/te doen. Heb zelf 7 jaar gevoetbald (is aan me skills niet te zien :rolleyes:) en kijk het al veel langer. De laatste tijd vind ik het alleen een beetje triest worden met al die rellen bij elke wedstrijd -_- vermoeiend gewoon.
 
NAC Breda

Met pierre aan het roer komt alles goed ;)

Zelf heb ik 11 jaar gevoetbald, en misschien dat ik volgend seizoen weer ga beginnen :) Is toch best leuk :$
 
heracles-psv 1-1:p
Heb zelf 8 jaar gevoetbald en ben fan van cambuur, maargoed die hebben gister weer 0-1 verloren|(
 
Ik ben voor psv, omdat ik het een sympathieke ploeg vind. Nog nooit naar een wedstrijd geweest, maar wat niet is kan nog komen :)

Heb zelf ook een tijd gevoetbalt in een damesteam, maar kreeg het druk met de paarden. Als ik meer tijd heb wil ik wel weer gaan voetballen, want het is een mooie sport :)
 
Ben voor feyenoord,heb ook altijd gevoetbald,tot 2 jaar terug.

Kruisbanden,binnenbanden,buitenbanden gescheurd en meniscus verrot en botslijtage in me knie :'(
2 keer geopereerd en nog steeds geen vooruitgang,hier baal ik dus dik van :|
Voetbal was me leven en nu kijk ik ut ook nooit meer omdat ik dan terug ga denken aan wat er met mij gebeurt is :'(
 
Altijd ajax fan geweest. Ik spaarde vroeger de sticker boeken en wk/ek kaarten.

Ik heb zelf ook een tijd gevoetbald, kampioen van Amsterdam geworden met DCG
F'jes :) rond 95/96. Nu doe ik het af en toe nog met vrienden op het speelpleintje.

Ik denk trouwens niet dat PSV lands kampioen zal worden aangezien er wat aanpassingen zijn geweest, Ajax voor 2007 !
 
Volg het de laatste tijd niet meer echt, iig. niet de Gouden Gids divisie..
Champions League en WK/EKs zijn altijd wel tov :)
 
aeroxgozer said:
ben fan van cambuur,(

Opzich lijkt me dat ook wel tof, als er zo'n club in de buurt zit daar supporter van zijn. Stuk gezelliger onderling enzo lijkt me (iedereen kent elkaar enzo)
 
Ik ben fan van mijn Eigen Clubbie : Wykels Hallum :W
Super tovve club, iedreen kent mekaar en zo gemoedelijk als wat.

zijn hier dan ook nog trainers ? zelf doe ik de E1, ook harstikke tov.
 
Gister mooie sfeer bij Heracles:) Was even bang dat het gedaan was na de 0-1 die zo laat viel, maar Heracles zette goed door en maakte de verdiende gelijktreffer:)

Wedstrijd viel me over 90min. goed mee, had verwacht dat PSV over ons zou heen walsen, maar dit viel reuze mee:)

Zie de volgende wedstrijd dan ook met vertrouwen tegemoet:)
 
zelf heb ik veld en zaal voetbal gedaan tot me 12de ofzo .. af en toe wedstrijdje kijken of balletje trappen met me broerjte
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top