Henk's too hard to handle sprinter

Gefeliciteerd Heiko! Dikke tijd! Tijd zal zeker nog naar beneden gaan op NL grondgebied. Wat voor top snelheid had je?
 
Zit knop in gashandel alla Meran, of met losse knop? Volgens mij tweede ofniet? Want hij drukt volgens mij nog vrij laat de knop in?
 
het ziet er niet eens zo super spannend snel uit, zoals bijv sarik op lisse toen.
Het gaat dus wel degelijk echt fucking hard!

bizar dat het dus nog wel ff een bak sneller kan !! :) ben benieuwd op kloosterzande!
 
het ziet er niet eens zo super spannend snel uit, zoals bijv sarik op lisse toen.
Het gaat dus wel degelijk echt fucking hard!

bizar dat het dus nog wel ff een bak sneller kan !! :) ben benieuwd op kloosterzande!

Ik denk dat dat vooral komt omdat Henk niet meteen de knop indrukt en hij vrij 'netjes' weg lijkt te gaan. Je ziet wel dat hij na 30 meter echt flink weg schiet!
 
Zoals de meesten al zagen kan de knop inderdaad eerder gedrukt worden.....of zoals op t filmpje en misschien gaan we wel lichter op de vertanding....who knows. Gisteren op de testbank 2 kopjes geprobeerd echter liep de machine te rijk ( beter dan te arm). 42.2 pk met nog een stijgende lijn tot 180 km per uur. Runnetje of 10 gedaan en nog steeds alles heel. De fles maar eens vullen en dan kijken of we nog een honderste harder kunnen. Grafiekje post ik later nog.
 
Last edited:
Die reactie als hij heiko de tijd ziet.......lol
Maar netjes gedaan hoor, ben indrdaad benieuwd wat je op kloosterzande neer zet.
 
42 pk rijd ie nog behoorlijk safe, is maar 20% wat ie er bij drukt. Ik zeg 50% erbij drukken en dan zit je op 53pk ofzo.
 
42 pk rijd ie nog behoorlijk safe, is maar 20% wat ie er bij drukt. Ik zeg 50% erbij drukken en dan zit je op 53pk ofzo.
Klopt ongeveer. Met de zware rollen geeft hij 32.5 dus druk er nu ongeveer 10 bij. Maar de hoofdsproeier was gister te groot. Kloosterzande wil ik een grotere nos sproeier erin zetten. Alles of niets!
 
1zdnrki.jpg
 
klopt, dus vandaar dat ik meer gas heb toegevoegd. Helaas zijn constante metingen met NOS best lastig. Vandaag getest, maar helaas was de fles dus halverwege leeg aan het raken. Toch een mooi resultaat met 46,3 PK.

2cz687b.jpg


Ook hebben we met dit vermogen de snelste tijd neergezet 5,829 (ex reactie 5,71) Dus nu kijken of we er een constant vermogen van 48+ uit kunnen trekken.
 
Back
Top