HELP! 130km/h @ rollerbank

Status
Not open for further replies.
Najah als het echt goed afgesteld is loopt zoiets sowieso wel over de 100 :) Ik zeg niet op 150 meter, maar een meting is geloof ik 2 minuten, dustjah de scooter heeft alle tijd om zijn top op te bouwen!
 
@ Ronnie ronald: de 10% haalt het nooit! der gaat ma een correctie van 4 a 5 kilometer vanaf :)

en idd wat kees zegt; die gasten blijven maar het gas erop houde :|

maar zon rollerband gaat toch alleen maar tot de 2 ?? waarbij 0,4 de maximum snelheid is :X

Dus die wouten blaten maar wat raak... correct me if i'm wrong (ben tijdje al uit de rollerbank scene)
 
Dude, het spijt me hoor maar je verhaal rammelt echt:x
130, op een rollerbank, kan zowiezo alniet..en als dat gebeurd nemen ze hem ONMIDDELIJK in beslag..je denkt toch niet zelf dat ze je dan laten rijden?
en wat helemaal krom is, is dat je 130 met zo'n setup haalt..elke bank waar ik tot nu toe op geweest ben of gezien heb, geeft lager aan dan dat de scooter echt kan + de correctie..dus dan moet je scooter 140+ rijden..heel apart allemaal, maargoed het zou natuurlijk wel kunnen!
EDIT: misschien was de rollerbank kapot, of verkeerd ingesteld..
 
Naja die rollerbanken van tegenwoordig zijn zowiezo scheef, en ik denk dat ze hem misschien niet helemaal geijkt hebben boven de 100 ofzo.

Lijkt me ongeveer hetzelfde liedje als met de scootertellertjes zelf. Maat rijd met zijn sr 80 op teller, terwijl ik op me area digitaal 68 heb staan.

Klopt geen zak van.

Maar je bent iig goed hard de sjaak.
 
ik moest gister dus ook op rolllebank, ging 63
7km corectie blabla ,, uiteinderlijk 40 euro boete

Maar de agent zat niet op de scooter toen hij op de rollerbank ging,
Het was het nieuwe type rollerbank
Dan kan ik toch in hoger beroep gaan, want er moet iemand van 80kg op zitten toch?



*Geen zin om eige topic aan te make
 
Inderdaad. Hij moet erop zitten. Lekker in hoger beroep gaan. :)

Maar ja , bewijs jij maar is tegen de rechter dat hij nie gezeten heeft... Het is de rechter en de politie zijn woord tegen het jouwe he. :X
 
ik reed met een polini evo 70 met bidalot c21 hpi 2006 en 24mm carb.
100km/h op rollerbank scooter is in beslag genomen en kreeg hem 2 dagen er na terug!!
terwijl ik de zelfde dag men collega's op de weg inhaalde toen zij 120 reden

had choke open gezegt en hij was koud toen hij op het bureau stond
vollaan slecht lope:p

dus je zouw in preciepe gewoon je kenteken kwijt moeten wezen
maar ik zouw hem maar verkopen als ik jouw was;)

mvg leon
 
ik reed met een polini evo 70 met bidalot c21 hpi 2006 en 24mm carb.
100km/h op rollerbank scooter is in beslag genomen en kreeg hem 2 dagen er na terug!!
terwijl ik de zelfde dag men collega's op de weg inhaalde toen zij 120 reden

had choke open gezegt en hij was koud toen hij op het bureau stond
vollaan slecht lope:p

dus je zouw in preciepe gewoon je kenteken kwijt moeten wezen
maar ik zouw hem maar verkopen als ik jouw was;)

mvg leon


Zozo jij reed dus met een polini evo70 met bidalot c21|(
 
Maar kan dat dan? Zit dan niet de nieuwe eigenaar met de gebakken peren?

Want lijkt me dat ze je niet op je naam pakken, maar op de 'illegale' machine. Daar bedoel ik mee, ze nemen toch je kentekenbewijs in? Als je hem nou verkoopt en de politie traceert hem. Kan die alsnog vernietigd worden?
 
Najah als het echt goed afgesteld is loopt zoiets sowieso wel over de 100 :) Ik zeg niet op 150 meter, maar een meting is geloof ik 2 minuten, dustjah de scooter heeft alle tijd om zijn top op te bouwen!

Ja dat is het rare, ik had snel de vacuum met de benzineslang omgewisselt, maar het kleine beetje benzine heeft mij genaait. Op het filmpje wel te zien hoe die uitvalt.


Dude, het spijt me hoor maar je verhaal rammelt echt:x
130, op een rollerbank, kan zowiezo alniet..en als dat gebeurd nemen ze hem ONMIDDELIJK in beslag..je denkt toch niet zelf dat ze je dan laten rijden?
en wat helemaal krom is, is dat je 130 met zo'n setup haalt..elke bank waar ik tot nu toe op geweest ben of gezien heb, geeft lager aan dan dat de scooter echt kan + de correctie..dus dan moet je scooter 140+ rijden..heel apart allemaal, maargoed het zou natuurlijk wel kunnen!
EDIT: misschien was de rollerbank kapot, of verkeerd ingesteld..

Kan dus wel, ik denk gwn dat de weerstanden niet goed zijn ingesteld.
Mijn verhaal rammelt niet, Ik weet zelf ook wel dat ik op de 150 meter dit nooit zal halen, std vertanding, std ontsteking!
Heb zat snelle setupjes gehad.
De scooter loopt 116 @ digitale twingo teller.
Kan ik er nog iets aan doen om de 130 zeg maar te corrigeren naar 116 ofso?


ik reed met een polini evo 70 met bidalot c21 hpi 2006 en 24mm carb.
100km/h op rollerbank scooter is in beslag genomen en kreeg hem 2 dagen er na terug!!
terwijl ik de zelfde dag men collega's op de weg inhaalde toen zij 120 reden

had choke open gezegt en hij was koud toen hij op het bureau stond
vollaan slecht lope:p

dus je zouw in preciepe gewoon je kenteken kwijt moeten wezen
maar ik zouw hem maar verkopen als ik jouw was;)

mvg leon

Ik ben blij dat ik em nog heb, sta er ook van te kijken!
Maar, ze kunnen em tog niet alsnog in beslag nemen...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=vtczA8nCZkE"]YouTube - 130 kmh @ rollers[/ame]
 
Last edited:
Inderdaad. Hij moet erop zitten. Lekker in hoger beroep gaan. :)

Maar ja , bewijs jij maar is tegen de rechter dat hij nie gezeten heeft... Het is de rechter en de politie zijn woord tegen het jouwe he. :X

Moeten ze bij die nieuwe bank erop zitten dan? Ze moesten toch juist staan of?

Lekkere lange meting hebben ze ook gedaan ma niet heus, ALS die agent moest gaan zitten en de meting moet volgens mij echt wel wat langer duren dan kun je met dit filmpje al wat verder komen! :)
 
Hahah waar kan ik al die specifieke informatiew over die eisen vinden dan?
Hopen dt k daarmee wt verder kom
 
Ze hoeven bij de nieuwe rollebank er niet op te zitten.

Maar dit is wel een erg korte meting. Volgensmij moet die wel wat langer zijn voordat die geldig is.
 
0- 130 in 8 sec volgens dat filmpje.
Ik weet niet hoeveel weerstand die rol leverd... maar die bank kan dan nooit kloppen.

Ik hoor btw niemand 129 a 130 zeggen :?
 
Ja ze zeggen het wel 129, maar volgens mij zeggen ze er ook achteraan dat klopt nie.
En hij zit idd ook veel te snel op z,n top.
 
Ik kan je wel zeggen die meting klopt echt voor geen ene meter. 130 KM/h in 8 seconden praat je over een gemiddelde sprint scooter (niet de toppers).

Vroeger moest de agent er wel op zitten, maar nu lijkt me toch ook? Anders klopt de weerstand op het achterwiel toch voor geen meter?

Ik hoor ze trouwens wel 129 roepen inderdaad.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top