hard !?! 1,8 kw....

Racer1

Well-Known Member
Ik heb een vraagje voor een vriend (mark, misschien ken je hem van hier) van me.

Hij is er zo eentje die zo weinig mogelijk wilt veranderen aan zijn scooter en wel wat hard gaan maar niet NET over de grens van 1,8 kw zodat zijn scooter in beslag kan worden genomen als hij op de rollerbank moet.

Hij heeft nu een zogenaamde getunede 70cc cilinder van het merk DR in combinatie met zijn standaard uitlaat en zijn verder VOLLEDIG onbegrensde scooter. Het is trouwens een Runner van dit jaar.

Hij weet nu niet of hij over die 1,8 kw zit met deze combinatie, en nu wil hij graag weten van jullie of hij over OF onder die grens zit van inbeslagname.

Reacties zijn welkom.
 
Advertisement - register to remove this

Als hij er niet boven zit doet ie echt iets heel fout, die MHR van mij haalde makkelijk de 2kw en ver daarboven }>
 
neen, want dan gaat Ruud weer zeggen dat begrensers voor mietjes zijn
smile.gif
 
Begrensers zijn voor de vrouwen onder ons... Ga je hard en heb je teveel Kw... Tis toch je eigen schuld... Rijd dan die smurfen gewoon zoek!!! Hier in de polder een piece of a cookie!
 
ZOWAT met een 70 cc eronder en een gooie snelle uitlaat en nog meer pretspul dan trek je de wout er zo uit in de stad.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
en natuurlijk iemand die zo'n scoot kan besturen.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
anders kom je niet ver
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Je vergist je echt jongen, die motorwouten kunnen (vooral op die off the roads) supergoed rijden, die rijd je ect niet 123 zoek hoor!
 
Wat is dat nou voor geouwehoer, begrenzers voor mietjes. Man denk na als ik een 750cc crossmotor achter me aan krijg op een lange recht weg, beetje moeilijk winnen he met een 50 cc. Dan haal ik liever een schakelaar om dan 4 meier boete. En mijn brommer een paar maanden kwijt, dan moet ik fietsen dat is pas ###. Ok met een busje in de bebouwde kom rijd ik ze wel zoek
smile.gif
.En waarom een cilinder tunen en met std uitlaat rijden, dan heb je er niet veel van begrepen, tunen betekend zoveel mogelijk vermogen bij veel toeren, en std uitlaat is weinig toeren, (duh!).
 
Euhhhhhhh... 1,8 kw ? hahaha duidelijk die politie rollerbank

maar goed... Euhhhhhh als het goed is zit hij er al overheen, anders doet hij inderdaad echt iets niet goed
 
WTF begrenzers voor mietjes?!>

Hahahah rot toch op man! Een begrenzer is slim!
Kijk heb je een autojood achyter je aan, rijd je hem zoek.
Heb je een motorwout achter je aan, ben je de lul. Tenzij je van die leuke hekjes vindt, daar kan hij met die mooie koffersn et niet doorheen! Maar wat hoorde ik pas vna iemand.. Was een gozer achtervolgd door een motorwout, hij alles geprobeerd tegen het verkeer in etc. kon hem dus niet kwijtraken, toen kwamen der hekjes, hij erdoorheen, wat doet die wout.. Volgas der achteraan!!! Rijd ie gewoomn zijn koffers deraf! Later isdie kerel gepakt, scooter kwijt (ding liep de teller uit),boetes. Of dit echt echt echt waar is weet ik niet 100% zeker, maar ik heb het uit ene "vertrouweleijke" bron...

Dus ruud & friends, wie het laatst lacht, lacht het best!

SvR
 
Ta,ik met me 70ccEVO-kit(aerox)rij/trek al die joden in hun auto's eruit
biggrin.gif

kijk als je op de dreef blaasd en er komt een motor-wout achter je aan,ben je de lul.
ik heb wel is een off the road achter me aan gehad(in de stad),als je een beetje kan rijden,en je scooter blaasd goed.......hehe
dan kan je gerust weg BLAZENNN/MOOOOPPPPP en hij was weg....
 
Back
Top