Groupsbuy RVS Goodridge remslangen

Jan-Willem

B*nn*d
De remslangen zijn RVS omvlochten en afgewerkt met een kunststof.
Bijna voor alle auto's te verkrijgen!
Pedaal word een stuk harder en je hebt meer gevoel met remmen.
Prijs is ook goed te doen imo, origineel ben je sowieso meer geld kwijt!

goodridge-brake-hose.jpg


Dit is zo ongeveer het assortiment
http://shop.remola.nl/index.php?cPath=234&osCsid=a1159ee70c395a5e97422b0409919717

Kan per merk en type kan er een beetje verschil in zitten, er zit sowieso korting op de prijzen die op de site staan.
Hoeveel ligt er maar net aan hoeveel mensen een set bestellen.

Zet jezelf en het bestel nummer van de remslangen die je moet hebben in onderstaande lijst.

1. Jan-Willem Goodridge bestelnummer XBW-3487-B6
2. Luc Goodridge bestelnummer XAR-16126-B6
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Idd, wat is precies de bedoeling Jan willem? Dat mensen zich melden bij jou en dat jij een bestelling maakt? zolang je het doet om mensen te helpen (en om eventueel zelf voor de moeite er wat op de winnen) zie ik geen probleem?
 
Zo.. deze weer ff onder de aandacht brengen.. zijn er zo weinig geinteresseerden voor deze kwalitatief goede remslangetjes?
 
Schijnbaar wel, wel een must voor een serieuze project auto imo.
Heb er nog geen haast mee maar als er tegen de tijd dat ik mijn "325i" achteras er onder ga zetten er nog geen 3 geïnteresseerde bij zijn gekomen koop ik ze wel voor een normale prijs.
 
Ik wil ook wel een setje remleidingen, echter vind ik 2 codes en zie geen verschil in het begeleidend schrijven behalve een andere code.
De codes zijn:

XHO-2956-B4
XHO-15287-B4

Weet jij wat het verschil is? Er staat bij beide bij dat het om een set van 4 leidingen gaat, dus ik neem aan dat het beide complete sets zijn...
 
Back
Top