Grote Piaggio opruiming

Status
Not open for further replies.
We hebben dat nu al afgesproken toch? Als het nog niet duidelijk is, gewoon ff mailen, dat werkt het beste.
 
Schop, u mag ook bieden op het geheel wat nog over is hoor. Vraag dan wel even om een actuele lijst, deze is wel redelijk up to date.
 
er ligt nog een carterkap voor typhoon, een chrome en een normale, normale houd ik in principe liever bij het hele blok. dat mag je hebben voor 60 excl, incl poulies, oud type vliegwiel, carterkap, ontsteking, enz..



NRX is er ook nog, 40 incl is echt te weining. Bij vooruitbetaling mag ie voor 60 incl weg
 
Totale partij onderdelen is te koop voor 135 euro.

Dus incl ac blok, nrx, multivar, chrome carterkap, velgen, enz enz enz.
 
rolf die chrome carterkap is ndie met zoon lager achterin?
anders dan wil ik hem misschien wel kopen.

greeting3

ggdrctmv70cc
 
Is er nog, en moet gewoon passen toch. Op scootparts worden ze wel apart genoemd, moet je even navragen dan.
 
Hebbie nog een variotje?

Hoeveel kom ik op incl verzendkosten??

Stuur anders maar mee met de lichten van Marcel-NRG...
 
Dat kan. Moet je wel even snel zijn eigenlijk, die gaan namelijk morgen weg. Heb nog wel wat orginele, en ook een multivar. Multivar kost 25 euro, orgineel 7,50. Als het met die lampen mee gaat, kost het je verder niets aan verzendkosten aan mij.

msn: rolferikkarst@hotmail.com
 
He ik wilde graag een vliegwiel en op foto lijkt het wel ouwe type toch ? of heb ik het fout. ik wilde ook de spoelen.

past op runner lijkt mij toch ? PM me ff als je wilt voor prijzen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top