Gran Turismo 5

40inch full hd led + ps3 + gt5 + bier + maten is master


Heb nu een schuin platform gemaakt van hout, staan de pedalen onder een mooie hoek.

Gister avond ook op mn studentenkamer in Utrecht :)

32 inch full hd welliswaar maar idd ps3 + gt5+ bier+ stuurtje+ maten is top! :W

Gister even de veyron gewonnen, tof apparaat :)

Trouwens ook online geprobeerd, dat is ook vet :D
 
Er zit trouwens een bug in het spel, tenminste dat lijkt mij; je kan met de Bugatti verschillende Franse kampioenschappen uitspelen. Zo ook de klassiekers.

Edit; het vreemde is namelijk dat Mini niet als Brits maar als Duits wordt herkend in het spel, je kan dus geen mini gebruiken voor Engelse kampioenschappen. Terwijl Bugatti Veyron VAG is, maar blijkbaar als Frans wordt herkend.
 
Ik zit nu in 20. Heb een cusco subaru racewagen en een nsx racewagen. Gallardo, r8, viper 08, camaro musclecar allemaal vol getuned.

Heb alleen de eerste license.

Wat trouwens een handige tip is: Als je een auto volledig tuned en je wil hem verkopen dan zie je dat je er bijna niks voor krijgt. Je kan alle onderdelen eraf halen en de auto verkopen. Vervolgens kun je die onderdelen gebruiken voor n andere auto.

Hoe zit het hiermee? Moet je die auto waar je de onderdelen vanaf haalt echt eerst verkopen voordat je ze op een andere auto kan gebruiken? Ik had op me r32 alle stock onderdelen weer geselecteerd om te kijken of ik de snelle dan op me RS6 kon zetten maar dat lukt dus niet. Kan je ff uitleggen hoe je dit precies doet? :)
 
@outnumberd:als je even op de link klikt en dan online shop

was dat net ookal aan het proberen maar is me ook niet gelukt
 
Last edited:
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar las het op het gt5 forum. Daar stond wel dat je m moest verkopen.

Cool dat bugatti frans is, hoef ik tenminste geen franse auto te kopen :D
 
Weet iemand waar je een Ferrari kan winnen? Moet die Ferrari competitie doen, maar win hem niet dus moet hem wel kopen?

GT5 is voor mij heel duur speel geweest. Heb zelf een Frame gemaakt met een QSP stoel erop (190 euro) Frame kost niks, coaten 40 euro, tv erbij gekocht zodat ik mooi in een andere kamer die stoel/playseat kan neerzette (700euro), Logitech G27 (280 euro) 5 meter HDMI kabel... maargoed geniet met volle teugen ervan. Top Gear serie is echt saai, iemand al die 2 uitdaging gedaan met die Lotus? Wat een kak bak zeg|(
Alle hulp staat bij mij uit, handbak scheelt ook veel. Met stuurtje ben ik ook altijd wel 1tot2 seconden sneller. Karting, Nascar + AMG is tot nu toe allemaal goud+ralf+
 
Ik heb nog niet eens de drag om direct alles goud te halen.
Maar waar ik niet tegen kan is die topgear event. Die T1 busjes lukt me gewoon niet.
Heeeeeel frustrerend.
Grand tour, karting, AMG, Rally alles goud.
Licenties, veel zilver en brons. die doe ik wel over als ik me driving force gt binnen heb.
 
Je wint een ferrari met de ferrari challenge :p

Doe is een foto van die gameroom. Klinkt super.


Die lotus is idd een schijtbak. Alleen maar uitbreken.
 
Gisteren die Top Gear T1 challenge in de laatste bocht net buiten circuit :(

Heb nu ook een stuurtje, voelt net als valsspelen :D Heerlijk half gas enzo geven, wereld van verschil.
 
Zelf ben ik van mening dat GT5 nauwelijks te besturen is met een controler.
Maar over welke stuurtjes hebben jullie het?

gewone gt: +/- 100 euro

x37j8h.jpg


GT27 +/- 200 euro

2ut6lft.jpg


Neem aan dat die gewone gt ook wel van degelijke kwaliteit is toch?
 
Back
Top