Gran Turismo 5

Hebben jullie serieus allemaal zo'n wheelstand pro gekocht voor 150e??? Of kijk ik bij de verkeerde? :)

@ tom...ik vind gt5 het niet zozeer waard om een ps3 voor te kopen, maar het hele ding zelf is gewoon geniaal. Genoeg andere spellen, goed te gebruiken als mediacentre, streamen vanaf je pc etc. Ik vind het de beste console die ik ooit heb gehad iig.

Ik heb m voor 109 euro gekocht. Plus stuurtje is 200, en nog gt5 erbij is 255.. :)
 
drnet nog even een maat een paar levels omhoog geholpen. Nascar kon hij niet halen, ik na 3x de 1e race en de 2e race na 5x.

Edit: maat had zijn ps3 pakket met gt5 daarin voor 311 euro en een LG full hd voor 300 euro. Dus reken al gauw op 650 ongeveer met een hdmi kabel erbij.
 
Nee joh, HDMI kabel hoeft niet zoveel te kosten! www.allekabels.nl

Gewoon het goedkoopste kabeltje nemen, zit echt geen verschil in.


Ik heb GT5 ook, maar met een controller is soms nog wel lastig, dat Nascar is toch wel dom en vooral dat commetaar van die instructeur, pff
 
Ik heb m voor 109 euro gekocht. Plus stuurtje is 200, en nog gt5 erbij is 255.. :)


Ik heb GT5 ook, maar met een controller is soms nog wel lastig, dat Nascar is toch wel dom en vooral dat commetaar van die instructeur, pff

Ik vind het spel met controller dus ook best lastig soms maar ik zou het er echt niet voor over hebben om er nog 200e in te steken eigenlijk. Daar komt bij dat ik geen plek heb voor zo´n ding en mijn vriendin me heel erg hard gaat uitlachen-voor gek verklaren als ik zo´n ding koop +ralf+

Ik blijf het maar lekker met de controller doen of koop een los stuurtje.
 
Ik vind het spel met controller dus ook best lastig soms maar ik zou het er echt niet voor over hebben om er nog 200e in te steken eigenlijk. Daar komt bij dat ik geen plek heb voor zo´n ding en mijn vriendin me heel erg hard gaat uitlachen-voor gek verklaren als ik zo´n ding koop +ralf+

Ik blijf het maar lekker met de controller doen of koop een los stuurtje.

Héhé inderdaad :D. Ik ga hem ook lekker met controller spelen. Misschien morgen even aanschaffen.
 
hmm, ok. Ik ben nl. nogal fan van racegames. En ik zag nu een actie bij de mediamarkt voor een ps3 met gt5 voor 309 euro.

edit: een tv met hdmi aansluiting is wel aan te raden neem ik aan? Die heb ik nl. niet. :p

Ik ben ook echt een fan van racegames, ps3 vind ik dan echt wel een aanrader, formule1 2010 is bijvoorbeeld ook echt heel erg tof (leuke careermode). Een tv met hdmi aansluiting is echt een must ja, eigenlijk ook wel minimaal 37 inch ofzo anders zal je vaak zien dat het lettertype erg klein is :)

@ Erik. : Zeker doen, stuurtje is leuk maar zonder gaat het ook prima na wat oefening!
 
Ik heb GT4 grijs gespeeld zonder stuurtje, maar ik had me nu voorgenomen dit keer wel een stuurtje te nemen. Bespaart me hopelijk veel frustratie :p
 
Ik vind het spel met controller dus ook best lastig soms maar ik zou het er echt niet voor over hebben om er nog 200e in te steken eigenlijk. Daar komt bij dat ik geen plek heb voor zo´n ding en mijn vriendin me heel erg hard gaat uitlachen-voor gek verklaren als ik zo´n ding koop +ralf+

Ik blijf het maar lekker met de controller doen of koop een los stuurtje.

Gewoon op een akkoordje gooien; zij die inloopkast, jij je eigen computerkamer, MET stuur!
 
Ik vind het spel met controller dus ook best lastig soms maar ik zou het er echt niet voor over hebben om er nog 200e in te steken eigenlijk. Daar komt bij dat ik geen plek heb voor zo´n ding en mijn vriendin me heel erg hard gaat uitlachen-voor gek verklaren als ik zo´n ding koop +ralf+

Ik blijf het maar lekker met de controller doen of koop een los stuurtje.

Nou is het met een stuurtje ook niet perse veel gemakkelijker hoor! Ik moet zeggen dat ik soms ook nog wel eens de controller pak om een race te doen, omdat met force feedback races toch nog een stuk lastiger kunnen worden.

Ik heb er ook de plek niet voor maar met een wheelstand kan je m prima opvouwen en in een kast zetten/naast je bank leggen...

Overigens dacht ik precies hetzelfde, dat mn vriendin me compleet zou uitlachen. Maar die vond het juist prima, ze zegt als je dan zo'n spel koopt moet je het ook wel goed doen, dus dat is echt geen probleem :p
 
deze wil ik
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=V9e0IxgOv64"]YouTube - Gran Turismo 5 Red Bull X1 Prototype Officially Revealed By Sebastian Vettel[/ame]
 
Ik heb een salontafel van de leenbakker. (sanne) maar daar past ie niet op, dus ik heb een plank uit de kast getrokken. Die erop gelegd, vastgezet met een lijmklem. Gaspedalen erondr en ik zit op 2 kussen en rug tegen de bank :p Zit opzich bst chill, moet alleen ff de pedalen onder een hoek zetten.
 
'To unlock the Red Bull X1, you’ll need to complete the “Sebastian Vettel Challenge”, which appears at Level 30'

door strijden dus*D, zit nu op 17

edit: denk dat ik ook maar aan zon stuurtje ga, maar vind +200 echt te veel voor zo'n g25/27.
Is die driving force gt ook goed genoeg? of andere leuke alternatieven?
 
door strijden dus*D, zit nu op 17

edit: denk dat ik ook maar aan zon stuurtje ga, maar vind +200 echt te veel voor zo'n g25/27.
Is die driving force gt ook goed genoeg? of andere leuke alternatieven?

Ik vermaak me meer dan prima met de driving force..
 
Ik dacht eerst ook dat het niets zou zijn. Maar niks is minder waar. Lekker flipperen, dan heb je toch geen handbak nodig. En ook geen koppeling.
 
door strijden dus*D, zit nu op 17

edit: denk dat ik ook maar aan zon stuurtje ga, maar vind +200 echt te veel voor zo'n g25/27.
Is die driving force gt ook goed genoeg? of andere leuke alternatieven?

Fanatec Porsche GT3 RS. Stuurtje van perfecte kwaliteit die ook nog volledig instelbaar is. Dat alles voor 170,-. Dit is dan wel zonder 6-bak (wel met flippers op het stuur), die kost nog 50,- extra.

Daarbij is er een bug voor de g25/g27. Als je rechtdoor gaat wil de force feedback je stuur heen en weer laten gaan waardoor een ruk aan je stuur geven bijna onmogelijk is, omdat de force feedback te sterk heen en weer gaat.

http://www.fanatec.de/


@ Tom: Voor 110,- heb je al 22" computer-schermen die full-hd zijn. Maar dat is dus geen tv.
 
40inch full hd led + ps3 + gt5 + bier + maten is master


Heb nu een schuin platform gemaakt van hout, staan de pedalen onder een mooie hoek.
 
Last edited:
Fanatec Porsche GT3 RS. Stuurtje van perfecte kwaliteit die ook nog volledig instelbaar is. Dat alles voor 170,-. Dit is dan wel zonder 6-bak (wel met flippers op het stuur), die kost nog 50,- extra.

Daarbij is er een bug voor de g25/g27. Als je rechtdoor gaat wil de force feedback je stuur heen en weer laten gaan waardoor een ruk aan je stuur geven bijna onmogelijk is, omdat de force feedback te sterk heen en weer gaat.

http://www.fanatec.de/


@ Tom: Voor 110,- heb je al 22" computer-schermen die full-hd zijn. Maar dat is dus geen tv.

Zou ik eens mogen weten waar je dat stuur voor 170,- vindt dan ?
Ben namelijk ook op zoek, maar meen dat dat porsche stuur aanzienlijk duurder was dan de G27.
 
Back
Top