Gran Turismo 5

Wel jammer dat hij niet echt scherp is en er zitten ook beste kartelranden rondom de rook bij de auto (sideskirt voorwiel).

Ik rij ook met een Driving Force GT, eind v/d week komt mn wheelstand binnen, dan wordt het echt relaxed onderuit zitten op de bank en lekker paar uur sturen :D

Indd, krijg ze op een of andere manier niet allemaal even scherp.

http://img225.imageshack.us/i/highspeedringp.jpg/

http://img140.imageshack.us/i/highspeedring1b.jpg/

http://img88.imageshack.us/i/redbullhangar71f.jpg/

http://img405.imageshack.us/i/tokyobaykartbaan.jpg/
 
Wel jammer dat hij niet echt scherp is en er zitten ook beste kartelranden rondom de rook bij de auto (sideskirt voorwiel).

Ik rij ook met een Driving Force GT, eind v/d week komt mn wheelstand binnen, dan wordt het echt relaxed onderuit zitten op de bank en lekker paar uur sturen :D

Waar heb je die wheelstand besteld ?
 
Google op wheelstand pro. Ik heb vorige week ook een PS3, GT5, driving force GT en wheelstand pro gekocht :X

Weer lekker ouderwets GT4 like spelen, bevalt goed :)
 
Bij een maatje probeer ik weleens te driften, lukt een beetje. Maar als je filmpjes op youtube kijkt ben je werkelijk niks vergeleken met die mensen.
 
Alles uit :)

Ik heb em ook maar gekocht na het zien van de screenshots hier :+ Ik heb btw alleen de ABS halverwege staan want met de controller kan je zo'n beetje alleen volgas remmen en zonder ABS gaat dat niet zo goed.

Ook maar ff stuurtje fixen...er zijn ook stuurtjes die zowel op ps3 als pc kunnen toch?
 
Ik heb em ook maar gekocht na het zien van de screenshots hier :+ Ik heb btw alleen de ABS halverwege staan want met de controller kan je zo'n beetje alleen volgas remmen en zonder ABS gaat dat niet zo goed.

Ook maar ff stuurtje fixen...er zijn ook stuurtjes die zowel op ps3 als pc kunnen toch?

Ik heb hier een logitech stuurtje staan met force feadback.
Die werkt ook op de pc als ik het me goed herinner. :)
 
Ik heb em ook maar gekocht na het zien van de screenshots hier :+ Ik heb btw alleen de ABS halverwege staan want met de controller kan je zo'n beetje alleen volgas remmen en zonder ABS gaat dat niet zo goed.

Ook maar ff stuurtje fixen...er zijn ook stuurtjes die zowel op ps3 als pc kunnen toch?

Met die knuppeltjes kan je aardig gecontrleerd remmen/gas geven :!
 
Gewoon een stuurtje en wheelstand pro kopen :)

Veul vetter!

Welk level zijn jullie eigenlijk...? Ik ben nu 14 geloof ik, maar ben nog niet heel fanatiek bezig geweest..

Heb net wel de lexus LFA 10 gekocht :) met 640 pk (na aanpassingen), nog best goed te sturen :D
 
Ik zit nu in 20. Heb een cusco subaru racewagen en een nsx racewagen. Gallardo, r8, viper 08, camaro musclecar allemaal vol getuned.

Heb alleen de eerste license.

Wat trouwens een handige tip is: Als je een auto volledig tuned en je wil hem verkopen dan zie je dat je er bijna niks voor krijgt. Je kan alle onderdelen eraf halen en de auto verkopen. Vervolgens kun je die onderdelen gebruiken voor n andere auto.
 
Dat nascar. Amateurs en dan meteen de eerste oefening.
Ik kom gvd de hele tijd 0.032 te kort, echt om gek van te worden:(
Waar is trouwens porsche? En een scirocco zit volgens mij ook niet eens in het spel?
 
Truc voor de 1e en 3e van die nascar shit: Vol gas, niet liften. De 2e en 4e komen rechtstreeks uit de hel en moeten verbrand worden, kut hoeren ******* ** ** *** *. Domme amerikanen ook met hun rondjes rijden.

Ik heb nog steeds de meeste lol met een of andere fairlady uit de 60's met achterwielaandrijving :D
 
Hebben jullie serieus allemaal zo'n wheelstand pro gekocht voor 150e??? Of kijk ik bij de verkeerde? :)

@ tom...ik vind gt5 het niet zozeer waard om een ps3 voor te kopen, maar het hele ding zelf is gewoon geniaal. Genoeg andere spellen, goed te gebruiken als mediacentre, streamen vanaf je pc etc. Ik vind het de beste console die ik ooit heb gehad iig.
 
hmm, ok. Ik ben nl. nogal fan van racegames. En ik zag nu een actie bij de mediamarkt voor een ps3 met gt5 voor 309 euro.

edit: een tv met hdmi aansluiting is wel aan te raden neem ik aan? Die heb ik nl. niet. :p
 
hmm, ok. Ik ben nl. nogal fan van racegames. En ik zag nu een actie bij de mediamarkt voor een ps3 met gt5 voor 309 euro.

edit: een tv met hdmi aansluiting is wel aan te raden neem ik aan? Die heb ik nl. niet. :p

dat is zeker wel aan te raden ja, liefst full hd zijn zat soorten en maten te koop voor niet al te gek geld. maar alles bij elkaar is wel even een leuke investering.
 
Back
Top