GPR / DNA

thesilv17

Zip sp 4t 2017
ik denk dat vele bij het zien van de titel wel denken.. here we to again.. voor die mensen alvast mijn verontschuldigingen.. maar waar anders dan een scooterforum kan ik deze twijfels anders ter weeg brengen. ik rij nu zelf een zip uit 2017 full option snor, Alleen op de een of andere manier verveelt me als eerst het fietspad gewoon enorm en voor de rijbaan zou ik het niet eens leuk vinden om met 10inch willen zo laag tussen de auto’s moeten rijden..
En ondanks dat ik zeker tevreden ben over die zip kriebelt er toch iets in me wat meer een ander model heeft.. alleen kom je in een hele andere wereld gelijk terecht ( waar ik totaal ( nog ) niet in thuis ben en daarbij heb ik mezelf beetje voor het blok gezet..
Ik vind de DNA echt onwijs gaaf
Zonder te schakelen lekker makkelijk it does the job.. en heeft een beetje dat naked uitstraling en ziet er niet zo “ te “ uit..
en de derbi gpr..
die juist weer stuk vernieuwender is moderner naar mijn mening wat meer op een echte sport-sport motorlijkt en natuurlijk wel met een schakel.. wat ik zelf nog nooit gedaan heb..
Nou is mijn vraag eigenlijk.. waarom de ene wel en de ander niet en wat hielp jullie in je overweging tot aanschaf en uitsluitsel ( graag wel alleen de mensen die in het bezit zijn/waren.. )

Ben benieuwd !!
 
Advertisement - register to remove this

Voor die 2 zou ik zelf de DNA kiezen... Wat heb je aan het schakelen als je brommer vol begrenzers zit.. Daarnaast is een schakel nogal een politie magneet. En de schakels hebben zoiezo een slechte naam onder het publiek.. Het word altijd geasocieerd met asos die op een snelle brommer willen scheuren..

Nadeel van de DNA is dat hij oud is, moeilijk aan onderdelen te komen is.. En over een tijdje als er meer milieuzones komen heb je kans dat je er met je DNA er niet meer erin mag.. Dan heb je 2000 euro of meer erin gestoken en dan is hij straks niks meer waard. Omdat niemand je meer dan 200 euro wilt voor geven voor een over jarige 2takt brommer / scooter..
 
Voor die 2 zou ik zelf de DNA kiezen... Wat heb je aan het schakelen als je brommer vol begrenzers zit.. Daarnaast is een schakel nogal een politie magneet. En de schakels hebben zoiezo een slechte naam onder het publiek.. Het word altijd geasocieerd met asos die op een snelle brommer willen scheuren..

Nadeel van de DNA is dat hij oud is, moeilijk aan onderdelen te komen is.. En over een tijdje als er meer milieuzones komen heb je kans dat je er met je DNA er niet meer erin mag.. Dan heb je 2000 euro of meer erin gestoken en dan is hij straks niks meer waard. Omdat niemand je meer dan 200 euro wilt voor geven voor een over jarige 2takt brommer / scooter..
Ja zo is het ook zeker.. en zo’n schakel ziet er al gauw uit of die 250 km/h kan en dan rij je weg met een lullig geluidje.. en wat betreft de DNA met onderdelen is inderdaad wel een dingetje.. jammer dat ze die uit hun gamma hebben gehaald !
Maar dan word het indd de DNA is daar nog iets van te krijgen wat betreft cdi met afstandsbediening zal al te zoeken maar kon niks vinden
 
Back
Top