Gilera Runner SP Afvoeren.

Givano

New Member
Hallo, ik ben sinds gister eigenaar van deze unieke Gilera Runner

Deze is voorzien van geel kenteken en loopt ongeveer 70k/m per uur.
Mijn doel is hem op blauw kenteken te krijgen, en zal dus afgevoerd moeten worden naar 34 k/m of minder.

Ik heb de vario ring erbij gehad. Deze kan ik terug stoppen en dan zal die al een stuk minder hard lopen.

Een universele begrenzer is volgens mij niet toegestaan. Want de RDW gaat hem helemaal na lopen waarschijnlijk als ze hem omkeuren naar blauw kenteken.
 

Attachments

  • IMG_0182.JPG
    IMG_0182.JPG
    175.4 KB · Views: 4
Advertisement - register to remove this

Volgens mij kan je niet zomaar iedere scooter even omkeuren tot snor.. Hiervoor moet er wel een type gekeuring voor zijn.. Als de runner nooit als snor op de markt is gekomen, is dat gewoon niet mogelijk.
 
Verbaasd mij niks als al die mensen met die advertenties op marktplaats hun brom scooter hebben omgekeurd tot snor..

Heb zelf nog nooit een snor versie gezien van de oude gilera runner. Zou eigenlijk niet weten waarom je die scooter als snor wilt gebruiken, terwijl die als brom veel fijner rijd.. Aangezien dit nogal een zwaar en lomp model is.
 
Verbaasd mij niks als al die mensen met die advertenties op marktplaats hun brom scooter hebben omgekeurd tot snor..

Heb zelf nog nooit een snor versie gezien van de oude gilera runner. Zou eigenlijk niet weten waarom je die scooter als snor wilt gebruiken, terwijl die als brom veel fijner rijd.. Aangezien dit nogal een zwaar en lomp model is.
Vriend van mij had een aprilia sr snor, ook laten omkeuren. Afvoeren > keuren > opvoeren was het riedeltje :p
 
Zulke mensen verzieken de hele scooter scene voor iedereen.. Regels worden steeds strenger over de ruggen van de mensen die wel eerlijk zijn..

Dus of je daar zo blij mee moet zijn Afvoeren > keuren> Opvoeren..

De RDW moet het gewoon niet meer toestaan om oudere modellen van voor 2011 nog enige mogelijkheid te geven tot omkeuren...

Daar bedoel ik mee van brom naar snor..

En dat alleen van snor naar brom nog word toegestaan..
 
Zulke mensen verzieken de hele scooter scene voor iedereen.. Regels worden steeds strenger over de ruggen van de mensen die wel eerlijk zijn..

Dus of je daar zo blij mee moet zijn Afvoeren > keuren> Opvoeren..

De RDW moet het gewoon niet meer toestaan om oudere modellen van voor 2011 nog enige mogelijkheid te geven tot omkeuren...

Daar bedoel ik mee van brom naar snor..

En dat alleen van snor naar brom nog word toegestaan..
Daar ben ik het mee eens, het is niet moeilijk om een scooter harder te laten lopen. Als je harder wilt > draag een helm
 
Back
Top