Gilera Ice Beugel

Mja, ik weet eigenlijk niet, hij lijkt zo wel erg kaal, maar dat komt wss ook doordat het voor spatbord ontbreekt, en hij zo idioot hoog is :p. Beter doe je dat ophoog blokje weg iig, zal de weg ligging ook bevorderen.

Denk dat het lijkt dat hij achterlijk hoog is maar dat valt reuze mee in het echt. Denk dat het voornamelijk komt doordat er nog geen voorspatbord op zit. En voor mij werd de wegligging er wel degelijk beter op, zonder ophoogblokje kreeg ik altijd last van mijn onderrug, nu ik hem wel erop heb zitten heb ik er gelukkig geen last meer van. En dat zit niet tussen mijn oren want als ik op het werk ooit moet rijden met een speedfight die niet opgehoogd is krijg ik ook al gauw weer last van mijn rug.
 
Mja, dat kan, maar dat heeft niks met de weg ligging te maken. ;)

Doordat er meer gewicht op je voorwiel komt te staan is het min of meer een feit dat de weg ligging slechter word. :)
 
Klopt, maar voor mij persoonlijk is het door het ophoogblokje wel degelijk fijner geworden om mee te rijden. En qua rijden op sich merk je er niet zoveel door, maar dat blijven allemaal persoonlijke ervaringen :)
 
Back
Top