Gilera dna geeft geen gas

Hey jongens,

Ik heb dus laatst een gilera dna gekocht die wat lang heeft stil gestaan.
Specs:
Dellortho 17.5
Stage 6 mk2
bidalot racing exhaust
Ik krijg hem wel gestart maar ik kan geen gas geven. Hij heeft nu sproeier 86 maar ik heb ook grotere geprobeerd en hetzelfde resultaat. Hij geeft gas als je er remmreiniger bij sprayed. Nu heb ik sproeier 108 geprobeerd en je raad het al hetzelfde resultaat. Ik heb een filmpje gemaakt hoe hij reageert met en zonder luchtfilter met sproeier 86
Zou een van jullie mij kunnen helpen? Er zit trouwens ook geen accu in. Is dat nodig?
En ohja als ik hem stationair laat lopen valt hij na een paar min uit.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hoelang stil gestaan ? benzine vervangen ? Carb schoon gemaakt , en benzine filter vervangen ? Hoe is de benz toevoer naar de carb als je kickt ?
vlotterkamer vol benz ? choke getest ?
 
Hoelang stil gestaan ? benzine vervangen ? Carb schoon gemaakt , en benzine filter vervangen ? Hoe is de benz toevoer naar de carb als je kickt ?
vlotterkamer vol benz ? choke getest ?
De benzine is vervangen. Hoelang stil gestaan weet ik niet precies volgensmij 4 of 2 jaartjes. Carb heb ik helemaal opengemaakt en de sproeier schoon gemaakt. Als je kickt komt er een mooie straal benzine. Vlotterkamer komt steeds vol met benzine want ik heb de sproeier steeds vervangen en er kwam best wel wat benzine uit. Benzine filter heb ik niet gedaan waar zit die? En choke ook niet getest maar ik denk dat die het wel doet aangezien hij koud wel gewoon een beetje gas kan geven.
Ik maak zo een filmpje hoe hij klinkt als hij koud is
 
Het heeft misschien niks met het probleem te maken maar wat mij opvalt is dat op het dashboard de eerste 2 lampjes af en toe oplichten.
Het eerste lampje lijkt regelmatig te knipperen.
Waarvoor zijn die?
 
Motorlampje en dimlicht.
En waarom knipperen die dan als de motor loopt?
Zit in deze brommer een ECU of waarom een motorlampje......?
En waarom knippert het dimlicht lampje want als het licht aan staat moet dit toch continue branden.
Als er een ecu in zit zou ik toch maar even een accu plaatsen voor je de ecu molt!
 
En waarom knipperen die dan als de motor loopt?
Zit in deze brommer een ECU of waarom een motorlampje......?
En waarom knippert het dimlicht lampje want als het licht aan staat moet dit toch continue branden.
Als er een ecu in zit zou ik toch maar even een accu plaatsen voor je de ecu molt!
Is goed zou ik zo even doen
Post automatically merged:

Dit is hoe hij loopt wanneer hij koud is
 
Last edited:
Back
Top