Giannelli reverse afstellen

Lunarvr

Well-Known Member
Beste forum gebruikers,

Ik heb een Giannelli reverse gekocht, nog niet gemonteerd omdat mijn generic XOR niet goed loopt, iets met de carburateur ofzo maar daar gaat het nu niet om.

Ik heb 6.5 gram rolletjes in mijn scooter zitten en een sproeier van 54. Dit is de standaard afstelling van mijn scooter.
De uitlaat is nog begrensd en ik weet dat het een kwestie van testen is, maar weet iemand ONGEVEER hoeveel maten mijn sproeier groter moet worden en wat het gewicht van de rolletjes ongeveer zal worden?
En stel dat ik hem ooit ontgrens, hoe groot moet mijn sproeier dan worden?

het gaat hier om een imitatie minarelli horizontaal blok.

setup:

naraku vario 6.5 gram rollen
YSN 17.5mm carb
sproeier 54
furioso v-snaar
luchtfilter begrensd, wel een malossi filter
std cilinder, 50cc, 40mm
varioring eruit
std koppeling, std trekveren
std drukveer.

Hartstikke bedankt voor het helpen!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

gewoon de uitlaat eronder zetten en proberen , waarschijnlijk zul je wel 1,5 a 2 gram lichter in rollen moeten , drukveer wellicht veranderen en trekveren is helemaal niks van te zeggen..

sproeier een paar mater groter doen en kijken naar de bougiekleur..
 
Ja begrijp ik

Ik heb vandaag een hele set besteld voor het afstellen van mijn scooter.
sproeier 50 t/m 88
rollen 4.0 tot en met 7.5 gram
trekveren, alle kleuren
drukveren, alle kleuren
 
nou daar lukt je het wel mee...

wat je kan gebruiken als een beetje een richtlijn is iemand met de zelfde setup, let op dit is natuurlijk nooit precies hetzelfde...

wat ik had,

gianelli shot
85 sproeier
gele trek en drukveertjes
en ik dacht 5-5,5gr rollen.

Veel succes met afstellen =]
 
Bedankt Michael!

Die shot was onbegrensd neem ik aan?
Deze Giannelli is nu ook onbegrensd. Heb er nog geen tijd voor gehad om mn scooter af te stellen. Doe ik van het weekend wel even.
Ik probeer als eerste wel even sproeier 80, gele trek en drukveren en rollen 5-5.5 :)
 
Back
Top