Gevraagd Gezocht krukas plaatser Arnhem

Turner

New Member
Wegens een aardige dosis onkunde heb ik een nieuwe krukas nodig, verder is er weinig aan de hand. Het gaat om een la souris future retro uit 2022. Wie wil wat verdienen met zijn of haar handigheid?
 
Advertisement - register to remove this

Met alleen een nieuwe krukas red je het niet.
Vervang dan ook gelijk de drijfstang, lagers en keerringen

Is een behoorlijke klus waar heel veel tijd in gaat zitten.
Wij hebben zelf het blok eronder uit gehaald en zoveel mogelijk eraf gehaald, daarna naar Smorenburg in Nieuwegein gebracht met de nieuwe onderdelen , die heeft dat voor een redelijke prijs gemonteerd. Al bij 2 scooters gedaan.
Krukas en drijfstang moeten gecentreerd worden.
Maar alles bij elkaar een flink bedrag, maar dan heb je ook wat.
Succes.
 
De meeste GY6 krukassen koop je compleet(incl, lagers ets etc ) voor een paar rot centen .
Of voor nog geen 300,00 koop je een hagel nieuw GY6 Blok.

Alleen in dat nieuwe gy6 blok zit ook weer zo`n goedkope krukas, met nog zeer goedkopere k*t krukas lagers.
Ja dan rijd je misschien nog 8000km mee, en dan heb je het gezeur weer opnieuw.

Zou er zelf toch altijd een betere krukas erin zetten, al doe je het alleen omdat een betere as ook betere krukas lagers hebben.
 
Bedankt voor de tips. Mocht iemand rond Arnhem zeggen ik plaats wel even een nieuwe voor wat centen dan hoor ik het graag.
Laat dat "even" maar weg.
Klinkt mij zo als : "Ik zoek een mannetje". (voor weinig)
En dan nog een vraag, hij is uit 2022, is het dan geen garantie ?
 
Last edited:
Laat dat "even" maar weg.
Klinkt mij zo als : "Ik zoek een mannetje". (voor weinig)
En dan nog een vraag, hij is uit 2022, is het dan geen garantie ?
Dat is ook wat ik bedoel... fijn dat het duidelijk is. Ik heb hem overgekocht van iemand en het komt denk ik gewoon door mijn gepruts. Dus de garantie lijkt mij sterk.
 
Back
Top