Gevolgen kapotte Oliepomp?

SR_Michael

SR since 19-06-2006
hey mense,

ik had ff een vraagje, mijn oliepomp is kapot, als ik mn scooter een paar dagen stil laat staan loopt mijn vlotterbak vol met olie...

wat zijn hier de gevolgen van? los van een wat hoger olie verbruik?

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

hij zal dan gigantisch vet slaan...

maar het lijkt me heel erg sterk dat je vlotterbak vol met olie komt , de olieleiding gaat namelijk niet naar de vlotterbak..

wat houd "vet slaan" in? dat me vlotter vol loopt heb ik me door de scooterzaak wijs laten maken, omdat er op mijn Cab ook een olie slangetje zit...:p
 
Last edited:
ja maar die komt rechstreeks op de venturi uit , ofwel de doorlaat waar je benzine/luchtmengsel doorgaat naar het spruitstuk.. slecht dat je ze je dat wijsmaken dan...

vet slaan betekent dat de bougie gewoon zo vol met olie gaat zitten dat ie niet meer vonkt..
 
ja maar die komt rechstreeks op de venturi uit , ofwel de doorlaat waar je benzine/luchtmengsel doorgaat naar het spruitstuk.. slecht dat je ze je dat wijsmaken dan...

vet slaan betekent dat de bougie gewoon zo vol met olie gaat zitten dat ie niet meer vonkt..

dat vet slaan verklaard dus waarom die als je ff gereden heb en gas minderd uitslaat:p

wat kost het om een olie pomp te laten vervangen en een oliepomp los te kopen en zelf te vervange?
 
Back
Top