Geluids problemen

StuntSnuiver

Slider Invasie!
Ey

Ik snap er geen hol meer van.... Ik start mijn computer op en zodra ik muziek aan zet VOORDAT ik msn aan zet is gewoon de kans zo groot dat mijn geluid ineens gewoon uitvalt. Moet dan op stop drukken en dan weer op play van windows media player en dan doet ie het weer hoewel het soms niet werkt.

Ook als ik msn aan heb en dan muziek aan doe is de kans groot dat het ineens gewoon bwam stil is. Moet dan zo snel mogelijk weer op stop drukken en weer op play zodat ik weer geluid heb...

Soms doet ie het ook als ik geen muziek op heb.

Ook onder het gamen valt het soms zomaar ineens uit! De ene keer gebeurt het niet andere keren weer heel vaak! Ik moet dan de game afsluiten en weer opnieuw opstarten. Als het gebeurt als ik msn of op internet kijk moet ik me eerst afmelden en dan weer aanmelden dan werkt het weer...

Kan iemand mij helpen en mij vertellen wat dit is? Probleem is gewoon zomaar gekomen. Paar maanden geleden deed hij het heeeeeeel soms onder het gamen maar niet als ik muziek zat te luisteren of weet ik het.

Realtek AC'97 Audio

Hoop dat iemand mij kan helpen wat erger mij er echt mateloos aan!
 
Advertisement - register to remove this

als je dit met het beeld zou hebben zou ik zeker weten dat de temperatuur in je kast te hoog is, maar bij geluid heb i het eigenlijk nog niet gehoord.

maar waag het er eens op en haal de zijkant van je kast open, zet er evt een fan op, en probeer het dan nog eens.

duurt het nu langer of gebeurd het niet is het aan temperatuur te wijten.

ga ook eens na of het gebeurd nadat je tegen je computer/bureau hebt gestoten, t zou een kapotte kabel naar je speakers kunnen zijn.

mvg
frank
 
Gebeurt niet als ik tegen bureau stoot of iets dergelijks. Draden voor de speakers zitten namelijk geen breuken of iets dergelijks in.

Ik heb een kast met 3 fans er in er nog eens 1 die op het moeder bord zit dus 4 fans. Ik heb em al een tijdje niet schoongemaakt dus zal ik dat eens doen. Gebeurt het nog dan de zijkant er es afhalen ff zien wat ie dan doet... Want het is best irritant 8P
 
Back
Top