Gamepads voor op pc

René S.

6.26
Hey

Wat zijn jullie ervaringen met gamepads op de pc? IK zelf heb nog nooit 1 gehad maar wil nu toch 1tje aanschaffen. Zal er vooral fifa08 mee spelen en af en toe een race spel.
 
Advertisement - register to remove this

Over die 360 controller voor de pc las ik al veel positieve dingen. Ook over die rumble pad, k twijfel tussen die 2.

Draadloos is niet echt nodig en je zit dan ook weer met batt. Draadje is wel makkelijker dus.
 
Beter PS1/-2/-3 controller. :W Er is een PS2 / USB convertor voor :

ps2tousb.jpg


:)
 
Jij met je playstation rotzooi...

Xbox controllers zijn echt 10x zo fijn, gewoon door hoe de sticks aanvoelen en reageren ( en dit zeg ik uit ERVARING, aangezien ik beide heb, niet uit dat fanboy gelul van jou, voordat je weer begint te flamen >_< )

Ik had me voor de pc een xbox controller met kabel gekocht. Heb ik trouwens gedaan voordat ik me uberhaupt een 360 had aangeschaft, werken gewoon lekker.

+ tis een microsoft product, dus dat ding werkt meteen perfect, geen installatie niks.
 
Idd, bij mij werkte m'n PS2 padje ook meteen.

En wat de een rotzooi vind dat vind een ander fijn, ik heb liever een PS2 padje dan een XBOX padje......en dat is MIJN ERVARING!
 
Ik heb gister de logitech chillstream gekocht. Ligt fijn in de hand alleen besturing is toch even wennen als je altijd met toetsenbord speelde.
 
Back
Top