Freelance medewerkers gezocht !

Zoals de titel zegt...

Kort en bondig: ScooterTuning.net is op zoek naar enkele freelance medewerkers voor v2.0 !

Wij zoeken mensen die:
* Ouder zijn dan 18
* Zelfstandig kunnen werken aan technische artikels en research
* Meer dan een gewone basiskennis hebben van tweetakt en scooters
* Vlotte pen en speurneus
* Gemotiveerd

Why & what?
We willen in de (zeer nabije) toekomst ST.net steeds meer richten op de technische kant van tweetakt en scooters. Van tuning tot onderhoud, bedrijfsbezoeken en optische tuning, maar ook simpele techniek voor beginners.

Is zo'n artikel schrijven iets voor jou is?
Denk er goed over na... het vergt een hoop research, best heel wat tijd en verwerking en vaak moet je best lang op één onderwerp doorwerken voor je er (bijna) alles van weet.

Nog steeds serieuze interesse ?
Zend een mailtje met persoonlijke info naar info @ ScooterTuning.net of PM even

Greetz,
Razma
 
Advertisement - register to remove this

Hi,

Het is een tijdje geleden dat ik op het forum kwam.
En nu moet ik vaststellen dat de euro gevallen is.
Pas op neem dit nu niet als het werpen van een steen op.
Ik bedoel maar dat ik het kan beamen dat er aan de crew nog een meerwaarde kan gegeven worden.

Ik voelde mij op het eerste moment aangesproken om te vissen naar een opdracht die ik mischien zou kunnen invullen.

Probleem is alleen dat ik niemand zou kunnen garanderen dat ik de tijd die dit zou eisen wel kan losweken uit mijn beroepsfunctie.

Ben nu al een 13 proffesioneel preparateur bij allerhande teams van, in het begin, een europees team tot de laatste jaren enkel nog GP.

Heb geruime tijd bij een groot producent van race-onderdelen gewerkt.

Ben nu zoals ze zeggen 'onderchef'(voor een italiaan ben je nooit chef) bij een producent van machines die in GP rijden.

Mocht er naar jullie redenering ergens kunnen gebruik gemaakt worden van mijn kennis dan stel ik die gerust open.

Het enige wat voor mij belangrijk zou zijn dat mijn identiteit niet te publiek wordt gemaakt.

Die Italianen aprecieeren geen 'uit het bed gepraat'.

Maar ik ben van oordeel dat het race klimaat enkel nog evolueert zoals de 'groten' dit willen en de kleinere teams blijven in de kou staan, wegens een gebrek aan centen natuurlijk.

Whatever.

Wik en weeg en dan hoor ik wel iets.
 
Back
Top