Foute Auto en Motoren topic #5

Status
Not open for further replies.
Zoizo dat mensen zoveel geld in zo`n auto stoppen en dit er dan uit krijgen. Als ik zoveel geld erin zou stoppen zou ik het wel weten..
 
Die Seat is niet meer te redden:p

En Gideon, je hebt gelijk met die 206. Op de foto's is de afwerking netjes, maar in het echt is het echt super gewoon! Heb die auto een keer op een meeting bekeken, want hij viel me op door wat mooie details. Wat overigens niet in de advert. staat, is dat er zeer subtiele airbrushes zowel op het goud/bruin en groen zitten. Airbrush is vaak kitch, maar dit waren een soort vegen en bladeren in het groen, en ik meen een paar voetstappen in die zandkleur. Was echt subtiel en zeer netjes.

Maar dat interieur was werkelijk waar super! Ik meen dat hij die dag ook nog een prijs ergens voor mee naar huis nam. (Zal wel voor het interieur zijn denk ik)

Auto is ook totaal mijn smaak niet verder, maar was best wel onder de indruk van de details:)

Overigens was die meeting bij Atec tuning in Ridderkerk. Een 2 jaar geleden ofzo:)
 
Tja, afwerking of niet. Het blijft een gruwel van een auto waar Darth Vader zich nog niet in zou willen vertonen.
 
Wat een gedrocht!:D

Maar het is geen TT he. Het was een Ford Probe.

De prijs van de kit zonder de Ford, is net zo duur als een nieuwe TT.:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top