foto's Emmen

Heb je misschien ook nog foto's van de prijs uitrijking?

nee , ik moest er helaas vandoor , ik moest de aanhanger die ik de dag ervoor gebruikt heb om zelf te kunnen rijden (vrijdag dus) nog terug brengen , en daarna moest ik nog een verjaardag organiseren :p

@ Sander , ik voel mij vereerd :*

@ thunderracing , dat zal dit jaar wel niet meer worden :p

SBO komt iig niet meer in Emmen toch?
 
Jah... maar hoe of wat kan je daar een foto vandaan toveren/regelen zonder de watermark??


Deze foto's zijn gemaakt door Matthieu van Circuitfotografie.nl. Vanaf veldhoven komt hij fulltime fotograveren, actie en sfeer foto's. Er zal dan ook een verkoop sectie aftief zijn. Ik zal tegen die tijd dan wel een topicje openen.

Patrick
 
Eddy ook weer op het forum!?! gezellig hoor! Je bedoelt trouwens deze foto? Stond al in een ander topic... ;)

kneeslider.jpg

Je moet wat tijdens je nachtdienst hé Pronkie :) Maar die foto bedoelde ik inderdaad, geweldig!!!
 
altijd leuk om te zien dat ik de mensen zo met scooter en helm wel herken,..
maar bij sommige echt totaal niet weet hoe ze er zonder helm uit zien :+
terwijl ik toch ook bij de inschrijving zit en parc fermé sta..
kan me gewoon geen beeld vormen bij sommige mensjes
 
Ja jij zat zo eenzaam en alleen in je bus dat je wel radio MOEST luisteren om je nog enigzins te kunnen vermaken! :p

Tja het was niet anders. Gelukkig zat er nog een radio in ja in die bus.
Wel leuk jou en vas 10x inhalen.
Daarna nog vet hard gelachen om een autotje met 3 dames die ook iedere keer voorbij kwamen. ging op den duur nergens meer over.
 
Tja het was niet anders. Gelukkig zat er nog een radio in ja in die bus.
Wel leuk jou en vas 10x inhalen.
Daarna nog vet hard gelachen om een autotje met 3 dames die ook iedere keer voorbij kwamen. ging op den duur nergens meer over.

Ja we hebben elkaar idd wel een paar x ingehaald ja! Jij was nog gestopt zeker onderweg??? Want wij gingen wel wat later weg dan jou, zat ineens te kijken naar de bus voor me en dacht heey! das erik joh!

Ilonka @ Barry's account
 
Ja we hebben elkaar idd wel een paar x ingehaald ja! Jij was nog gestopt zeker onderweg??? Want wij gingen wel wat later weg dan jou, zat ineens te kijken naar de bus voor me en dacht heey! das erik joh!

Ilonka @ Barry's account

Ja ik moest nog effe tanken. Op een kwart tank en bus die 1:10 drinkt dan kom je geen 320km ver.

Was gelukkig half 9 alweer thuis :)
 
Back
Top