Foto upload sites

ElMagico

Well-Known Member
Ik ga binnekort voor een jaar naar australie en ik wil het thuisfront beetje op de hoogte houden dmv foto's en verhalen via internet. Aangezien er op dit forum veel foto's worden gepost (projecten) vroeg ik me af welke sites ik in jullie ogen het beste kan gebruiken?
Imagehack oid is geen optie. Ik moet veel foto's kunnen uploaden en het liefst in mappen kunnen sorteren. Ook moeten ze er lang op blijven staan, en omdat ik natuurlijk daar in internet cafes zit moet het makkelijk up te loaden zijn. (jaja veel eisen)

Ik weet dat sommigen van jullie mijnalbum gebruiken, maar ik heb het gevoel dat dat niet erg betrouwbaar is?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Eigen domein met klein servertje?
Gebruik een photoalbum creator en een site die dat erbij gooit als laatste update en het thuis front kan alles zien.

Blijft ook staan zolang jij maar betaald (kost tevens echt niet veel meer tegenwoordig).
Plus dat je geen verlies heb op kwaliteit etc van je foto's.
 
Eigen domein met klein servertje?
Gebruik een photoalbum creator en een site die dat erbij gooit als laatste update en het thuis front kan alles zien.

Blijft ook staan zolang jij maar betaald (kost tevens echt niet veel meer tegenwoordig).
Plus dat je geen verlies heb op kwaliteit etc van je foto's.

klinkt goed, maar snap er weinig van;)
Ik moet iig simpel m'n foto's kunnen uploaden want moeten alles via internet cafe's doen. Dus programa's installeren is geen optie denk ik.


Waarbenjij.nu heb ik, maar daar kan je imo te weinig foto's op zetten.
 
Back
Top