Foto Forum Schakels

Nieuwe AM6 blok heeft een richel erin (ala MBX) waardoor het hemd niet helemaal past, ws heeft die Rieju dat dus ook al...
 
Originally posted by Ralf
Nieuwe AM6 blok heeft een richel erin (ala MBX) waardoor het hemd niet helemaal past, ws heeft die Rieju dat dus ook al...

heeft rieju ook ja, meine is uit 2001 en hij zat er ook in heb me hemd af laten draaien.
 
rsnu.jpg


Gilardoni 47mm 68cc NT tuned
Polini/asso zuiger
24mm Keihin PWK d-slide
K&N luchtfilter
Gianelli uitlaat
Doppler krukas
Carters tuned
5 plaats koppeling
13-43 vertand

Identikit kappenset
voorkant verlaagd
kroonplaat gepolijst
Doppler achterveer
Motor 2000 monoseat.
 
Last edited:
idd, de WH heeft de Y-kapjes geintegreerd. Dit is een monoseat die te verkrijgen is bij motor2000. Je behoud je normale y-kapjes, en volgens mij kun je met de WH kap ook niet meer bij je opbergruimte komen, met deze nog wel.

..... nog niet af uiteraard, de originele rossi striping gaat er nog op komen ;)
 
mijn ex schakel, mja kga niet patserig doen met wat eronder zat maar ik zeg wel dat ie 125 km op het tellertje ging :D

( Omgebouwde MB )

http://groups.msn.com/_Secure/0RAD*...irb4sIXuLbkACdZ1KHUEdWOuTlpRyaht8SYAGKtkEgBuP!E7K9iT4RdA!rt357urUzbSwxbjXuE/Brommeur.jpg?dc=4675400439431143940

ff copyen en pasten in je internet browser, ik kan m niet als url laten verschijnen of als plaatje

( iemand nog een goeie pic host voor me ? )
 
Last edited:
Originally posted by SpeedfightDoc.
mijn ex schakel, mja kga niet patserig doen met wat eronder zat maar ik zeg wel dat ie 125 km op het tellertje ging :D

( Omgebouwde MB )

http://groups.msn.com/_Secure/0RAD*...irb4sIXuLbkACdZ1KHUEdWOuTlpRyaht8SYAGKtkEgBuP!E7K9iT4RdA!rt357urUzbSwxbjXuE/Brommeur.jpg?dc=4675400439431143940

ff copyen en pasten in je internet browser, ik kan m niet als url laten verschijnen of als plaatje

( iemand nog een goeie pic host voor me ? )


Plaatje doet 't niet... ook niet als ik 'm kopieer in browser
 
toch maar het setupje en uiterlijk

70 cc polini ( gereviceert 150 km oud toen )
20 mm cabarateur Mikuni
4 kleps membraam carbon
Prestigio uitlaat
Vier versnellingen

Uiterlijk:

Aprilia af1 voorkap
Aprilia rs kuipen
Gilera buddy
Pro-link achterbrug
 
jaja heb m'n nieuw fietje al getest hoor:p
180-190 haalde ieO-)
en optrek:W en bangelijk touren dat je met zo'n ding kunt trekken:+
maar 'k heb hem pas endus is ie nog volledig standaard.

spiegels moeten zeker veranderen want met dees zie'k nix,
en op die mega-pinkers moet 'k ook iets bedenken:rolleyes:
 
Geinig ding rxracer. Ziet er heel erg goed uit zo op een RX met dat voorlamp kapding. Ik knap alleen een beetje af op het zwarte ruitje icm die sticker. Mjah ik vind hem vet!
 
Back
Top