Foto Forum Schakels

Schakelbak

Well-Known Member
Naja, het schakelbakken forum ziet er maar dood uit, misschien dat een paar foto's het wat opvrolijken.. ;)
Doe maar zonder setup, anders heb je altijd van die patsers :)
Zal ik maar ff beginnen zeker..?
(Die koplamp unit booskijkers is trouwens gedaan met plakband, maar ziet er toch redelijk uit vind ik :) )


Rieju RR Sport

106-0613_IMG.jpg


106-0615_IMG.jpg


106-0614_IMG.jpg
 
Advertisement - register to remove this

derbi2.jpg


edit: okee.....hier dan de setup erbij...

70 cc airsal
Mk thrower uitlaat
14-53 vertanding
regina o-ring ketting
21 mm dellortho, sproeier moek vandaag veranderen, gasnaald w7
doppler Er2 spruitstuk
opgeboord ori luchtfilter
 
Last edited:
Nee, geen setup he :#

Ik ben nu m'n krukaslagers aan't vervangen enzo, dus binnenkort staat er een foto met blok en nieuwe uitlaat...:~

Hier toch maar even mijn setup:

70cc Imi:rolleyes:
24 mikuni + Powerfilter
Vertanding: 14/41 (wordt 16/41)
Nu nog een standaard snel Uitlaat, ik ben er nog niet helemaal uit wat voor e rnu op komt, (Promo80cc, Techno of homoet...)

Mzlll
 
zoekders.jpg

kan niet meer op lycos dus resizen lukt niet

Oja hij is alweer opgeschuurd... :p (lak was voor de grap toendetijd... dus niet zeuren)

EDIT: setup: MHR, DPR, 24 D-slide.. Maar is nu weer uitelkaar :p
 
Last edited:
P1010143.jpg


P1010140.jpg



leuk gedaan schakelbak :)

ik had precies hetzelfde :)

6klein.JPG


klein1.jpg


klein3.jpg




tsja.....
5klein.jpg

8)



setup:

airsal 70 met std uitlaat en 17.5 . extreme koppel :O

Malossi mhr replica. paste niet @ carter :( (gelukkig, want volgende dag werd me brommer in beslag genomen door politie en de airsal vernietigd.

NU : alles std behalve uitlaat (yasuni cross hm dacht ik :rolleyes: )

Ging met lange vertanding en windje mee tot verticaal ( I van rieju) dus als ik de teller geloof 130 , maar houd het op 115.

nu met korte vertanding ga ik net 105 digi. maar trekt weer lekker :) (wheelie power)

maar hij staat nu te koop vanwege politie omstandigheden.
 
Originally posted by D10N
verhaaltje

Ik vond het al zo raar dat dat dat irritante oranje rotding zo hard ging, nu ik je setup zie snap ik dus waarom :p.
Dacht dat ie onbegrensd was, snapte al niet dat dat kreng dik 100 ging en daar nog vrij vlot zat :rolleyes:.

Mijn NSR, met karakteristieke tank (geen zin om de plamuur af te werken).
bm2k3_339.jpg

136-3654_IMG.JPG


En nog een foto, opzet vd foto was om zo strak mogelijk voor me uit te kijken :).
135-3526_IMG.JPG


98cc/55mm MBX80 cilinder, tjoent
Uitgebaggerde kop met o-ring (maakt het mogelijk een squish van minder dan 1,5mm te verkrijgen :rolleyes: )
Tecno70 uitlaat met een Leovince*1,5 demper
24mm mikuni (VM) met twin-air
6-bak en blabla

Loopt ergens rond de 110 digi, draait max 10000rpm (en dan is het op qua vermogen) en heeft een goede 15PK.
Loopt ook 1 op 30 :p.
 
Originally posted by gerwinos
Yo kerel, ik dacht even dat er een juut op je nsr zat...;)

Nog bedankt voor je uitlaat advies he, ben er trouwens nog steeds nie uit...:rolleyes:

Je bent niet de 1e die dat zegt :p.

Je kunt ook proberen een Homoet, Proma en Tecno ergens te lenen ofzo.
Vooral Proma's slingeren overal rond.
En de Tecno kun je je qua prijs geen buil aan vallen.
En Homoets worden vrij veel gebruikt, dus d'r is vast wel iemand te vinden die 'm even uit wil lenen oid.
 
Originally posted by 4x2
Je bent niet de 1e die dat zegt :p.

Je kunt ook proberen een Homoet, Proma en Tecno ergens te lenen ofzo.
Vooral Proma's slingeren overal rond.
En de Tecno kun je je qua prijs geen buil aan vallen.
En Homoets worden vrij veel gebruikt, dus d'r is vast wel iemand te vinden die 'm even uit wil lenen oid.

Ok, heb al geregeld een proma80 te proberen... En waarschijnlijk ook homoet... Techno wordt 't zowiezo niet

Wel vette nsr trouwens, black magic....? 8P

Mzlll
 
Voor Homoet Pijpjes moeten jullie maar ff pm-en , ik heb niks met schakels maar Homoet zit hier 3 straten verderop....misschien is het goedkoper als je hem direct daar koopt :)
 
Originally posted by Bas@Area
Voor Homoet Pijpjes moeten jullie maar ff pm-en , ik heb niks met schakels maar Homoet zit hier 3 straten verderop....misschien is het goedkoper als je hem direct daar koopt :)

Ok dan!!! Ik test wel eerst ff, en dan maar kijken wat 't mooist, snelst loopt...8)
 
Back
Top