Forum updates

@eurokit Ik heb goed nieuws voor je, de nieuwe stijl is aktief :) Er zullen gerust nog schoonheidsfoutjes inzitten, dus meldt deze als je ze tegenkomt dan gaan we kijken wat we ermee kunnen doen.

Ook voor de rest van de members is deze stijl vanaf nu te gebruiken :) Ik wacht nog eventuele feedback af voordat ik er een nieuwsitem voor maak. Ik moet eerlijk toegeven dat de stijl me ook wel bevalt :)

Hoe selecteer je de nieuwe stijl?

Surf naar onder de pagina, net boven het stukje "About Us" zie je Scooterforum.net staan, als je hierop klikt kan je voor Scooterforum.net Dark kiezen. Ik hoop dat het gewaardeerd wordt :)
 
En nog een kleine wijziging die hopelijk ook gebruikt gaat worden, we hebben nu ook de bekende Emoji smilies op het forum :)

:yum::weary::hearteyes::grin::frowning::smirk::dizzy::smile::screamcat::coldsweat::astonished::poutingcat::rage::sleepy::kissingsmiling::mask::neutral::nomouth:

Om te gebruiken klik je simpel op het smilie icoontje boven het tekstveld en dan kan je ze selecteren. Je kan ze uiteraard ook gewoon gebruiken als je de juiste BB code gebruikt. Een overzicht: http://scooterforum.net/help/smilies
 
Back
Top