Forum updates

Zo, grote update in de style :) Ik hoop dat jullie het ook mooi vinden en als er op of aanmerkingen zijn hoor ik het graag :)
 
Ik vind het wel jammer dat het forum nou zo erg druk is geworden grafisch.. Vroeger vond ik het een stuk geordernerd. Krijg er zowat sepastische aanvallen van.. En mijn nederlands gaat daardoor ook behoorlijk door achteruit.
 
Ik vind het wel jammer dat het forum nou zo erg druk is geworden grafisch.. Vroeger vond ik het een stuk geordernerd. Krijg er zowat sepastische aanvallen van.. En mijn nederlands gaat daardoor ook behoorlijk door achteruit.

Druk of licht van kleur? Want de informatie die we presenteren in de topics is praktisch hetzelfde als voorheen.
 
Ik vind het wel jammer dat het forum nou zo erg druk is geworden grafisch.. Vroeger vond ik het een stuk geordernerd. Krijg er zowat sepastische aanvallen van.. En mijn nederlands gaat daardoor ook behoorlijk door achteruit.

Heb jij ideeën, opmerkingen, en evt iets wat je graag anders had gezien?
 
Druk of licht van kleur? Want de informatie die we presenteren in de topics is praktisch hetzelfde als voorheen.

Het is gewoon te wit.. Er worden ook geen gedeeltes onder broken, dus als het ene wit is en het andere ook, dan is alles wit..
 
volgens mij is het gewoon een kwestie van wennen?!

Of dit is gewoon een manier dat je niet met mij eens bent en dan maar moet accepteren zoals het is.. Er word duidelijk gevraagd hoe men het forum vind.. Ik vind zelf dat het gewoon te wit is.. En dat is mijn punt die ik wil maken.
 
Of dit is gewoon een manier dat je niet met mij eens bent en dan maar moet accepteren zoals het is.. Er word duidelijk gevraagd hoe men het forum vind.. Ik vind zelf dat het gewoon te wit is.. En dat is mijn punt die ik wil maken.

Ik ga kijken of ik iets van een wat donkere variant kan maken. Ik snap zeker dat mensen een wat donkere variant zullen kunnen waarderen zodat het wat minder fel overkomt.

Wel heb ik nog een vraagje, zie je echt alles wit en niet onderbroken? Want de postings en de achtergrond van de website zijn gebroken heel licht grijs en tussen elke posting zit een wit stukje. Want als alles echt 100% wit is gaat er iets niet goed :)
 
Er zit idd wel verschil in.. Ik denk dat het witte te fel aan de ogen is. En het grijze te licht..
Ik denk ff experimenteren, en paar verschillende in het keuzemenu zetten.
En dan kijken wat de reacties zijn.
 
Er zit idd wel verschil in.. Ik denk dat het witte te fel aan de ogen is. En het grijze te licht..
Ik denk ff experimenteren, en paar verschillende in het keuzemenu zetten.
En dan kijken wat de reacties zijn.

Mja meer als 2 opties worden het niet omdat het extra werk is om goed te onderhouden als er updates zijn. Maar het 1e begin is gemaakt voor een donkere variant. Denk eind deze week wel beschikbaar voor de bezoekers. Dan is er in elk geval een keuze die minder fel is :)
 
Vet! Tekst misschien iets lichter.. Maar ik vind em vet... Oldschool look in een nieuw jasje...
Ik denk dat dit em is bas...
Forumlogo komt ook mooier over
 
Ja misschien moet ik in deze stijl ook de achtergrond bij het logo grijs maken ipv wit. Misschien oogt het dan ook iets rustiger/minder vel. Het zijn soms net de kleine verschillen.

Ik vond de tekstkleur ook nog iets te donker in de donkere stijl, maar we zijn nog niet klaar :) En het doet inderdaad een beetje aan de oude kleuren denken. Kan ook nog voor het echte paars gaan van vroeger, wordt even goed zoeken naar welke kleurcode dat was en de geelachtige kleur tekst die we toen hadden. Maar het stylen gaat steeds meer werk inzitten doordat er zoveel verschillende mogelijkheden zijn, het is er niet simpeler op geworden :)
 
Je kunt evt de balk waar, home, forums, scooter, quickforum in staat. Iets duidelijker maken door em blauw te maken of een andere kleur grijs te geven.
Zo donker vind ik em te slecht opvallen.
Verder voel ik me gelijk thuis met die kleuren :)
 
Back
Top