Forum probleem

Crazybond700

Koos oorlelloos
Ik heb problemen met een forum. Wij hadden al langetijd een forum, wat liep op oude software, maar door server veranderingen kon dat niet meer draaien. Toen heeft de oude admin een ander forum geactiveerd wat eigenlijk nog in opbouw was als een soort tijdelijk forum. Hij had weinig tijd ermeer voor dus boekte we geen vooruit gang. Dus toen hebben we het totale mod team gereorganiseerd.

Maar nu zitten we met een bug in het forum, dat als we bv in een general zitten(waar dus alle topics staan) dat we daar niet naar de 2e pagina kunnen, dan geeft die een error. Dit doet die in elk subfora. Dit is natuurlijk hardstikke lastig want niet veel gebruikte topics gaan dus als het ware ''verloren'' omdat ze op ten duur naar de 2e pagina verschuiven.

Iemand enig idee hoe dit te fixen is?

Er zitten ook nog wel meer problemen in, zoals problemen met user groups. Deze kunnen we niet aanmaken want dan geeft die ook een bug.

Bedankt alvast:*
 
Advertisement - register to remove this

Watvoor forum gaat het? Vbulletin? PHPbb? ..... ?


Ow sorry

we zijn van V bulletin naar phpbb gegaan :)


Kan ook zijn dat we problemen hebben met die groups bv doordat we members over hebben gezet? Staat bv nu ook dat ik 30% van alle posts heb gepost omdat hij mijn total post(inclusief oude forum) vergelijkt met de total posts op het nieuwe forum(exclusief oude forum)
 
Back
Top