forum members chicckie

Re: tsja, als meisje kan je dan weer es niet meedoen....

Originally posted by girl22
Ik heb natuurlijk een vriendje. Hij heet Koen en is 26. Heb geen foto, maja zijn julie toch niet ingeinteresseerd natuurlijk

en ik heb ook een vriendjuh hij heet Johan en wordt volgende week 19 heb nog geen foto maar ik zal vandeweek ff 1 strikken willen jullie vast wel zien hehe :rolleyes:
 
Re: tsja, als meisje kan je dan weer es niet meedoen....

Originally posted by girl22
Ik heb natuurlijk een vriendje. Hij heet Koen en is 26. Heb geen foto, maja zijn julie toch niet ingeinteresseerd natuurlijk

dus geef je zelf al een beetje aan dat het zinloos is dat je reageerd of wou je ff laten zien dat je een meisje was? of wou je misschien senior member worden :p
 
waarom reageer je dan als je de topics onzinnig vind (girl22)
en nee, IK ben iig niet geinteresseerd in de foto van je vriend :|
 
Re: Re: tsja, als meisje kan je dan weer es niet meedoen....

Originally posted by Black Phantom


dus geef je zelf al een beetje aan dat het zinloos is dat je reageerd of wou je ff laten zien dat je een meisje was? of wou je misschien senior member worden :p

Of ze was dronken :p:p
 
Originally posted by Aeroxruud


ze heeft de test volstaan en is goed gekeurd ! :p

die sjaaltjes roeleren!! :D

Ja idd, alleen in het begin vond ik eentje die ze had wel zo'n wrede turkenhoofddoek ding :D
Maar ik heb ze leren waarderen :)
 
Originally posted by flash


Ja idd, alleen in het begin vond ik eentje die ze had wel zo'n wrede turkenhoofddoek ding :D
Maar ik heb ze leren waarderen :)

die dingen MOET je leren waarderen, ik vond ze eerst ook maar raar :D
 
Originally posted by Aeroxruud


die dingen MOET je leren waarderen, ik vond ze eerst ook maar raar :D

Hmm dat heb ik met deze chick met wel meer dingen gehad :D

En dude ik heb jou ook meer leren waarderen :D je bent best koel :)
 
Ik ben alweer een tijdje vrijgezel, dus k heb geen foto om te posten... maar die 2-ling is wel leuk zeg, hopelijk gaat t iets worden.
heb vanmiddag gezellig een filmpje met ze gekeken
 
Zo'n slaaltje...ik ging laatst bijna over me nek... Mja, ik moet ookal kotsen als loop ik een Douglas binnen ofzo dus zal wel aan mij liggen :)
 
Originally posted by Tim
Zo'n slaaltje...ik ging laatst bijna over me nek... Mja, ik moet ookal kotsen als loop ik een Douglas binnen ofzo dus zal wel aan mij liggen :)

Of aan de drank8P

Ik bedoel: tiepturk:)

Mja, vind vrouwengeur altijd wel erg nice:)
 
mijn chick ligt nu op de bank, met een heel dun slaapjurkje aan.

helaas voor jullie heb ik mijn digicam aan johnb uitgeleent :)
 
Back
Top