Flitsen??

Advertisement - register to remove this

ow, dan ben ik dat al vergeten
wink.gif

nee maar ik reed dus over de maasboulevard in rotterdam (over een heel lang fietspad)
en rechts was een grote weg, ik reed dus met een gangetje van 80 (op mn appie teller)
toen zag ik dus zo'n undercoverauto staan van de plisie, ik remde dus af en ging met een gangetje van 50 langs hun heen, maar toen zag ik dus FLITS, dus ik dacht F*K, kweenie waar ze hun radar hebben staan of waar die camera staat, (of ik hallucineerde of course
wink.gif
(of er reed heel toevallig een snel rijdende auto langs)
maarreh, tja, ik zie wel of ik een envelopje ontvang.
 
Sommigen beweren het tegendeel, maar voor zover ik weet kunnen scooters niet worden geflitst. (naja, het flitsen lukt wel, maar een bekeuring zal je er niet voor krijgen)
 
geflitst word je wel, maar dat heeft geen gevolgen.... snipper...race maar paar keer over laan op zuid...wordt je 100% geflitst
 
Nou, een jongen bij mij uit het dorp werd met 65 geflitst door zo'n undercoverbak en toen werd hij 300 meter verderop opgewacht door de wouten en kon een boete incasseren.
 
jah, dat kan wel, maar dat is dan alleen als ze zo'n actie houden dat auto's gelijk naar de kant moeten iets verderop en dan gelijk een boete krijgen.... dit is natuurlijk niet vaak en vooral niet bij 'gewone' flitspalen......

ik denk dat je gewoon geen boete krijgt..... of het moet zijn dat ze verderop gelijk bonnen schrijven
 
ik heb wel eens verhalen gehoort dat ze je toch een boete sturen. Kweenie zeker.
En ze hangen die scooters die heel hard reden bij flitspaal allemaal op. (bij ons tenmisnte wel). t was pasgeleden open dag ofzo bij brandweer poltie enz. Daar hing ook prikbord bij met een foto van een maat van met 100 geflitst. Volgens die agent weten slle patrouille auto's dat kenteken. Als je dan zien....
 
de vader van een kameraad van me is politie-agent, en die heeft mij als hardrijder persoonlijk uitleg gegeven over de nieuwste flitspalen in ons dorp. Die paaltjes flitsen namelijk scooters al bij 30km per uur. dus als je denkt dat je netjes 50km per uur rijdt, wordt je alsnog geflitst omdat je met je scoot daar maar 30km/uur mag. Wel leuk trouwens, om je steeds met +100km/uur te laten flitsen...
er zitten gelukkig niet vaak rolletjes in, anders zouden velen onwetenden al gepakt zijn. reken maar uit wat je dat kost....
 
Back
Top