Fitness ervaringen!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Casper
wat een topsporters hier allemaal 8P 8P

ik voetbal gewoon 4x per week=wasbord

heel veel voetballers hebben een wasbordje, denk dat ik ook maar weer es op voetbal ga :p
 
Originally posted by LoKa
Ik weeg (maar) 57 ofzo, en bij bank(d)rukken :p doe ik 15 kg per kant... Is dit een beetje normaal?
Meestal een paar setjes van 12, dit is niet echt zwaar voor mij, maar het begint toch wel.
Kzal nog wel eens eens een pic posten van my body :)


jah doe maar ff post maar ff picc ik weeg nl ook (maar) 57 dus wil ik wel ff zien hoeveel til jij nu bij lat enzo dan?
 
Whoeiizzz heb een nieuwe camera dus ook ff een pic gemaakt..
1023512548-GEIL!.jpg
Beetje donker misschien maarja ben ff aan het kloten met me camera was pas me 5de pic
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
--PLAATJE--
Beetje donker misschien maarja ben ff aan het kloten met me camera was pas me 5de pic
Volgens mij ben jij best droog
 
Beetje donker misschien maarja ben ff aan het kloten met me camera was pas me 5de pic [/B][/QUOTE]

Shit je armen zijn nogal gegroeid in de periode dat je die ene pic maakte van je armen 3 pagina's terug en nu!!!
Goed werk.!! al helemaal zonder stimulerende middelen
 
heb vandaag voor het eerst in me hele leven gebankdrukt. Een paar vrienden doen dat al een paar maanden, en sinds kort heeft 1 van hun zo'n apparaat thuis staan. Dus ik ook ff proberen vandaag. Begonnen met 20 kg, die kreeg ik 10 keer omhoog. Toen 30 kg, kreeg ik ook nog 10 kg omhoog. Die lui ging steeds maar door en door...tot 45 kilo. Ik heb 45 kilo ook geprobeert, maar dat werd bijna me dood :p.
Als laatste heb ik nog 6 x 30 kg de lucht in gekregen, maar toen wou het niet meer.

Naja, voor iemand die nooit wat aan training doet ofzo....

Maar ik vond het wel leuk, dus ga het nog wel es wat vaker doen.
 
je heb wel een flex lichaam, maar kijk niet zo sago! :)

Foto%2029.jpg


jij wint het :'(!
mja ik was eerst een grasspriet nu een rietstengel 8P
 
Originally posted by DvO
je heb wel een flex lichaam, maar kijk niet zo sago! :)

Foto%2029.jpg


jij wint het :'(!
mja ik was eerst een grasspriet nu een rietstengel 8P

Je moet trouwens je bovenborst meer trainen.. Dit geeft namelijk veel meer volume aan je borskast
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®


Je moet trouwens je bovenborst meer trainen.. Dit geeft namelijk veel meer volume aan je borskast

zijn we mee bezig :)

Foto%2031.jpg


je kan idd zien dat ik meer plat bankdruk als schuin.. maar ben nu hard bezig met ook schuin bank drukken
 
uhm
paar jaar geleden op judo, maar toen had ik nog een kippen borstje.. did is echt door het bankdrukken gekomen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top