Fitness ervaringen!

Status
Not open for further replies.
2-3x per week.
ik ben erg slank gebouwd, en van mezelf al redelijk droog...
breed zal ik niet worden, maar wel mooi gevormd zeg maar.
maar sport is meer voor de ontspanning en de bestrijding van agressie voor mij.

ik gebruikte creatine tot 2 maanden geleden..ben daarna flink ziek geweest(keelontsteking) en ben nu weer bezig....en over 3-4 weken weer creatine slikken, en proteine.
henk
 
Originally posted by zjonnie


4-5 keer..

Spiergroepen apart? Of gewoon de hele boel achter elkaar en dat 4x/week?

En 4 dagen achter elkaar? of verdeeld over de week?
 
Uhm, fitness doe ik niet aan,wel relatief zwaar werk,dus dat compenseert wel een beetje. Maar met motocrossen train je je armen ook wel, als ik een dan een kwartiertje intensief had gereden,was ik nog meer uitgeput dan 90 minuten voetballen. En dan vaak ook wel spierpijn de volgende dag. Als ik een beetje met scooters klaar ben, haalik weer een crosser van 98 ofzo,en ga ik weer wedstrijden rijden.:) Crossen heerscht gewoon :W
 
Originally posted by Wout


Spiergroepen apart? Of gewoon de hele boel achter elkaar en dat 4x/week?

En 4 dagen achter elkaar? of verdeeld over de week?

4-5 dagen per week.
En elke dag een spiergroep, Maandag rug/benen, Dinsdag borst, Woensdag biceps/triceps, Donderdag schouders.
 
Originally posted by zjonnie


4-5 dagen per week.
En elke dag een spiergroep, Maandag rug/benen, Dinsdag borst, Woensdag biceps/triceps, Donderdag schouders.


Train je nevur Buik :eek: :eek:



:)
 
Eeet net zoveel als je kan .. Hehhe doe ik tenminste. Ik train rug schouder triceps, borst biceps en buik en onderrug, en dan ieder 2 keer in de week.. Ben nu begonne met een ander schema ff kijken of het werkt
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
Eeet net zoveel als je kan .. Hehhe doe ik tenminste. Ik train rug schouder triceps, borst biceps en buik en onderrug, en dan ieder 2 keer in de week.. Ben nu begonne met een ander schema ff kijken of het werkt

hoe vaak fitness jij nu in de week? ik heb nu 9 keer gefitnesst en ga 3 keer in de week!
 
ben nu na een tijs gelambald te hebben maandje of 4 geod bezig. gebruik weight gainer, proeteine shakes in creatine.

ben met bank drukken van 45 Naar 75 kg gegaan.

Doe rugoefeningen op 60kg, biceps/triceps oefeningen meetsal rond de 10 ofzo laatste tijd.

Ik ben van net boven de 60 naar tegen de 70 kg gewicht gegaan.


ennuh, stackers voor de kick is alleen heftig in combi met pillen. stuk of 2 met een pilletje 1 of 2 als je niet veel ervaring hebt bijv.
 
Originally posted by Ufo
ben nu na een tijs gelambald te hebben maandje of 4 geod bezig. gebruik weight gainer, proeteine shakes in creatine.

ben met bank drukken van 45 Naar 75 kg gegaan.

Doe rugoefeningen op 60kg, biceps/triceps oefeningen meetsal rond de 10 ofzo laatste tijd.

Ik ben van net boven de 60 naar tegen de 70 kg gewicht gegaan.


ennuh, stackers voor de kick is alleen heftig in combi met pillen. stuk of 2 met een pilletje 1 of 2 als je niet veel ervaring hebt bijv.

Wel leuk allemaal die middeltjes maar het probleem met mij is ik vergeet het altijd. Dus dan werkt het niet...
 
Ik ben dit jaar begonnen met fitnessen en ga in de zomer denk weer stoppen.:S:|
Beenspieren 210KG(best vaak nog ong. 20x)(voetballer geweest he, veel beenspieren)
Bankdrukken elke kant 20kg(vind ik toch nog wel zwaar hoor)
15 minuten hardlopen, stand 12(ook per apparaat verschillend maar jah)
Maar ik word nooit echt supergespierd wil ik ook niet eens, maar jah ik ben niet zo groot gebouwd dus jah.
Maar je ziet wel dat ik spieren heb.

Zeg maar een Wolf in SChaapskleren ;).

Owja en ik ga ongeveer 1x in de week sporten, jaja een echte sporter he :S:| .

Maar jah mijn vriendin zegt wel dat het elke keer meer word en das toch wel :W hoor.
 
hardlopen op lopende band doe ik ook altijd maar dan eerst 5 min. op 13 ofsow dan ff 2 minuutjes op 10 dan weer 5 minuten op 16 en dan nog 3 min. steeds iets langzamer :D
 
Last edited:
ben nu maand gestopt met fitness...vanwege peesontsteking..opgelopen op me werk..niet rustig aangedaan daarna met fitness..(teveel bicepssoefeninge)..nu zit ik met de gebakken peren ..mja...ik was 3 maanden bezig...17,5 kilo aan iedere kant met bandrukkdrukken...(4 sets van 8 reps)...hoe de fuk komen jullie aan 70 a 60 kg bandrukken als jullie ook niet zo lang bezig zijn.......? just curious..
 
k ben van plan om deze zomer te beginnen met fitness(voor t eerst dus:rolleyes: )maar hoe lang duurt het eigelijk voor je een beetje resultaat begint te zien?bijv, als je buikspieren 2x per week traint ofzo:?
 
veel gewicht bij bankdrukken..waarschijnlijk minder setjes en minder reps per set.
of mensen zijn gewoon erg groot en zwaar van zichzelf.
iemand die 40 kg drukt met 70 kg eigen gewicht vind ik stoerder als iemand die dat gewicht drukt met 80 kg eigen gewicht, maarja das logisch.
en natuurlijk hulpmiddeltjes.... creatine proteine enzo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top