Fitness ervaringen!

Status
Not open for further replies.
-[inferno]- said:
ik ben volgens mij ff tijdelijk uitgeschakeld :X
heb het al eens eerder gehad, maar nu is het veeeel erger.
de spieren @ rechterrug boven, en een klein stukje schouder doen nu zo verschrikkelijk pijn dat ik niet eens kan lachen zonder dat ik kapot ga.
1 tip, overdrijf de klachten als je bij de dokter bent.
Want je hebt 90% kans dat de dokter zegt: ' neem rust, en train een tijdje niet'

Probeer een verwijsbrief en/of fysio te krijgen..

(Mike@Daniel account)
 
Yadajo said:
1 tip, overdrijf de klachten als je bij de dokter bent.
Want je hebt 90% kans dat de dokter zegt: ' neem rust, en train een tijdje niet'

Probeer een verwijsbrief en/of fysio te krijgen..

(Mike@Daniel account)
Helpt die fysio veel dan. Ik heb vroeger ook wel eens iets gehad zat er maanden bij werd niets beter, ik stopte ermee en ging gewoon weer rustig verder toen was ik er zo weer af.
 
Yadajo said:
1 tip, overdrijf de klachten als je bij de dokter bent.
Want je hebt 90% kans dat de dokter zegt: ' neem rust, en train een tijdje niet'

Probeer een verwijsbrief en/of fysio te krijgen..

(Mike@Daniel account)


verwijsbrief naar fisio is alleen handig als je op midelbaar school zit, en zo gym kan ontwijken :p, voor de rest sucked die gast dus echt. das pas een boere eikel die zijn geld makkelijk verdiend, al doet hij wel meer als een huisarts die heeft toch std zin (neem paracetamol, en rust veel uit.)

gozer met keel onsteking, vraag naar penicilline, ik had het heeeeeel erg, kon nix meer slikken enzo, kreeg deze kuur, en was er binnen 2 dagen vanaf
 
DvO said:
rijst vult ook voor geen meter :L


heeyy sssttt. was t enige wat k kon vinden wat ook nog is binne kwartier klaar was....:p me pa heb nu wel 5 kilo zak rijst voor me gehaald, nu nog 5 kilo pasta :D en hoop saus en tonijn en shit
 
sr-johan said:
Helpt die fysio veel dan. Ik heb vroeger ook wel eens iets gehad zat er maanden bij werd niets beter, ik stopte ermee en ging gewoon weer rustig verder toen was ik er zo weer af.
Het kan goed helpen... maar ook averechts..

Ik heb zelf veel aan acupunctuur 8)
 
Dit is dus wat ik eet:
8.00uur: een witte boterham met hagelslag en een glas met Goede Morgen.
10.00uur 2 witten boterhammen met kaas en ham.
12.00uur: 2 witte boterhammen met kaas en jam
14.15: meestal liga ofzo:X met muslireep
Als ik thuiskom: gevulde koek met cola:p

Avond eten: vaak aardappelen en een stuk vlees met sla.
Savonds later: meestal iets van chips en kaas:0

Is dit redelijk of moet er wat veranderd worden?
 
JP-Tuning said:
verwijsbrief naar fisio is alleen handig als je op midelbaar school zit, en zo gym kan ontwijken :p, voor de rest sucked die gast dus echt. das pas een boere eikel die zijn geld makkelijk verdiend, al doet hij wel meer als een huisarts die heeft toch std zin (neem paracetamol, en rust veel uit.)

gozer met keel onsteking, vraag naar penicilline, ik had het heeeeeel erg, kon nix meer slikken enzo, kreeg deze kuur, en was er binnen 2 dagen vanaf

NERD!
Ik doe de opleiding van fysiotherapie en het is echt geen onzin... lol
Je snapt er volgens mij niet zoveel van wat je moet doen ervoor en wat je leert daar...

Zelf ben je zeker zo laag als de neten opgeleid want je kan "fisio" & "midelbaar" niet eens schrijven :W

kansloze opmerking van je!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top