Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
ik had foto's , op de laptop van mijn ma , helaas is deze gejat
kan wel vertellen dat ik een stuk groter en sterker was , omtrek arm 40cm , nu net 35, 36 , mijn kleding is nu allemaal te groot :p , ik drukte setjes van 8x 100 , top van 120 1x

nu begin ik te trillen als ik de 80 pak , lukt wel maar heb het niet onder controle , net alsof ik net begin met fitness .

ik voel me nu echt klein , @ 78.8 kilo ben ik gevraagd door wereldkampioen naturel tot 80 kilo geloof ik , weet aleen zijn voornaam , randall .

hij wou mij trainen om mee te draaien met de junioren eind 2007 , heb nooit antwoord gegeven want daarna ging het hard bergafwaarts , en zit nu erg in een dip .... ik moet maar gewoon weer hard gaan vreten denk ik :p
 
Wel mooi droog Kneut, maar veel te weinig massa... Breed zie je er denk ik ook niet uit met kleren aan? Erg jammer dat je zoveel bent afgevallen, gewoon weer lekker trainen+vreten en het komt helemaal goed
 
Ik krijg nou tips van 1 vd breedste uit de sportschool :p Hij bood aan een trainingsschema op te stellen. Als ik een keer tijd heb typ ik het wel uit. Is gebaseerd op 3x per week trainen en dan 2 type trainingen die ik wissel (dus ene week de ene training 2x en de andere 1x en de andere week andersom).
 
ik heb 11 maanden getraind , woog altijd onder de 60 kilo , was erg blij met mijn gains , zat in no time op de 72 kilo , daarna ging het langzamer

hier een lijpe foto van mij met kleding aan , is 2 wken trug , zoals je ziet ben ik dus egt niet breed :p > PUNANI aaaaggghhhtttt :p






en hier een pic van mijn neef , was eerst een dik jong , nu dus ech niet meer
btw , 19 jaar en traint nu 2 jaar

 
ben nu 2 weken bezig, en vind dat het wel best gaat :) 4 dagen in de week
Alleen moet ik na volgende week vrijdag "pauzeren" (iets meer als 2 weken) Omdat ik examens heb :)
 
Ik post binnenkort het schema, ik heb nu alleen nog maar dag 1 gedaan dus die weet ik helemaal uit mn hoofd. Dag 2 doe ik vanavond dus post ik daarna het schema.

Basis is 1 algemene oefening (bv Bench Press) en tegelijk een isolatieoefening (bv Flys).
 
Ik heb nu een 3 dagen split schema maar door nieuwe rooster op school etc kan ik nog maar 2 keer. Nu heb ik

Dag1
Borst
Triceps

Dag2
Biceps
Rug

Dag3
Schouders
Benen

Dus dag 3 bij de andere dagen doen. Hoe zou ik het verdelen? Schouders bij triceps en borst denk ik?
 
mssch een idee om :

rug
triceps

borst
biceps

bij mij werkt dit veel fijner , omdat je de biceps en triceps ook al pakt met rug en borst , dat is dus dubbelop en kan je veel minder pakken met je laatste oefeningen. ik spreek uit ervaring , weet niet of dat jou bij ook zo is maarja
 
Ja dat klopt wel, maarja daarom pas ik ook eerst dus de grote spiergroepen waarbij ik ze meepak en dan zijn ze al lekker warm om daarna puur biceps of triceps te trainen. Dit schema heb ik zo gehad van de sportschool. Maar ik zal het eens proberen. Weet jij dan of het nog veel verschil maakt wanneer ik benen of schouders pak?
 
Je kan wel benen mee pakken met die 2 dagen al is het niet ideaal. Wat je wel kan doen is bv. kuiten en bovenbenen verdelen over die 2 dagen verdelen.

En met borst biceps/ triceps is net wat je zelf lekker vind. Ik doe ook borst biceps, rug triceps. Maar ga hier binnen paar weken verandering in brengen om zo me spieren niet te laten wennen. Je triceps zijn idd al belast bij borst, als je dus biceps pakt laat je je triceps weer afkoelen. knal je gelijk door zullen ze stukker gaan dan als je alleen triceps pakt dus is het helemaal niet slecht. En ja je pakt mis minder zwaar maar dat is zeker niet minder goed. Gewoon afwisselen om de 2 maanden dus:)
 
Ik heb weinig gelezen van de pages hier, maar ik deel toch even mn steentje bij.

Ik train nu precies 1 jaar, circa 3 keer in de week. Ben er echter 4 maand tussenuit geweest i.v.m. HEEL VEEL WERKEN ;P Redelijk serieus toch wel (Jah toch wel!). Altijd gezellig, maar er gebeurt wel wat. Ik ben begonnen met een gewicht van 82.X kilo en een lengte van 1.83.

Voor mijn 4 maand pauze (Train weer sinds een maand) weegte ik 78.6 kilo met een lengte van 1.86, vrijwel al mn "vet" was omgezet in spieren, en is vooral goed aangeslagen bij mn biceps en borst waar ik redelijk blij mee ben =)

Ik heb 2 trainings schema's die ik ook om de keer gebruik. Ik train vrijwel altijd met een dag rust, dus Maandag's, Woensdag's en Vrijdag's, waarvan ik denk dat dat serieus helpt!

Echter heb ik me vrijwel altijd kapot gewerkt voordat ik met mn buikspieren bezig ga, wat dus ver achter ligt helaas ;P Zit nu helaas wel weer met een buikje i.v.m. hele zomervakantie werken voor de computer. Post soon wel ff wat foto's!

Btw, heb wel eens gebruik gemaakt van eiwitten shakes en stacker's etc. Zie alleen de echte werking ervan niet. Gewoon hard trainen, goed verdeeld en niet een superstrak schema volgen werkt volgens mij verreweg het beste!

Btw: Benen train ik niet, fitniss is 7km voor mij, in totaal zit op circa 200 km fietsen per week (Hobby ook). Dat lijkt me meer dan zat =)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top