filmpje hoogtoerige 50cc gezocht

Jelle RV

Well-Known Member
ik zoek een filmpje van een hoogtoerige 50cc, ben er nog nooit eentje tegen gekomen namelijk, althans dat weet ik dus niet zeker :|, maar ik ben van plan een evo50 of mhr50 aan te schaffen dus vandaar, wil weleens horen hoe dat rijdt en klinkt
 
Advertisement - register to remove this

Zoek eens naar filmpjes van scooterraces. Of bezoek dit weekend Valkenswaard. Varierend van 13.000 tot 15.000 toeren kan je dan ongeveer 75 scooters zien knallen op het circuit!
 
een MHR50 maakt ziekelijk veel toeren en is heel duur. Je kan beter een leuke giet70 halen en een bijpassende uitlaat om mee te beginnen. Ken hier ook zo 1, evo 50 @ aerox met een Yasuni Z. Vraag hem : "waarom een Yasuni Z ?" hij : "jah da's de BESTE 50cc uitlaat" :|
 
Originally posted by SRurbanKID
evo 50 @ aerox met een Yasuni Z. Vraag hem : "waarom een Yasuni Z ?" hij : "jah da's de BESTE 50cc uitlaat" :|

Man zo heb ik het nog nooit bekeken, wel een slimme opmerking :D Maargoed, net als eerder gezegt door Mol: Beter als je zonodig moet weten hoe zo'n 50cc klinkt, ga naar een scooterrace.

Greetzz DAW
 
beter lult iedereen niet zo vaag, een mhr50 maakt std niet zo heel ziekelijk veel toeren en is niet echt extreem duur... laat hem lekka zijn cilinder kopen en plezier hebben:)
 
Originally posted by Xearo
je wilt eens horen hoe dat rijd, dus je hebt er niet veel verstand van. dan zou ik dus zeker geen snelle50 nemen. wil je toch hard, neem dan een rustige 70.

nee ik heb inderdaad nog niet zoveel ervaring, maar dan mag ik toch nog wel vragen of iemand een filmpje heeft en hoe dat rijdt :|
het ging niet om het kiezen van de juiste cillinder(50 of 70cc) maar gewoon om te zien hoe het presteerd :p want ik heb wel genoeg filmpjes van hoogtoerige 70cc's gezien....
 
Last edited:
mwah.. ontuned zijn de 50cc van mhr en evo redelijk toerig. pas na tunen komen de toeren er bij :D ik heb zelf met team 50 gereden en geloof het of niet maar je staat verbaast dat er nog zulke power uit een 50cc kenne knallen. Maar het is ook niet zo 123 afgesteld dus weet waar je aan begint.
 
Back
Top