favo schakel/scooter

t valt me op dat normaal altijd vet veel mensen zeggen dat ze dna's de mooiste vinden, maar dat hier maar weinig mensen echt zon mening hebben :p
 
Dna zijn nep schakkels;)
Scoot: sr
Schakel: RS

Ik wilde eerst een rs halen maar ivm hoge aanschafprijs en verz. tog maar voor sr gekozen. Verder lijkt me een rs ook veel ingewikkelder met technische dingen enzo:)
 
ja opzich die dna is nie lelijk cker nie. Maar neem of een schakel of een scoot maar niet iets wat er tussenin zit. Maar opzich kzou er tog wel eentje willen hebben alleen niet tegen die prijs die je er warschijnlijk voor moet betalen. Dan tog maar liever wat geld uitgeven aan een egte schakel
 
ik zie veel mensen bij schakels heel veel namen noemen, maar je heb toch wel 1 echte favoriet die er boven uit springt:D
 
Ik vin het moeilijk om een keuze te maken tussen die schakels:p Dan moet ik ze tog egt allemaal een keer proberen. Maar kwa looks vink de Appie rs die grijze en die X-power van op ut forum ut mooist
 
Heb nu sr maar wil em graag ruilen tegen een rs. Nooit gekocht omdat ik bang was dat er altijd wat mis mee zou zijn:)
Wil eerst mijn sr verkopen voor 1200 ofzo en dan 400 bijleggen en een goeie Harada kopen oid:)
 
Back
Top