favo schakel/scooter

lagel

Banned
Vertel hier wat je fovoriete schakel of scooter is.
we zullen eens kijken welk merk en type het meeste voorkomt;)
mijn favoriet is in ieder geval de aprilia RS50:p

mzl
 
Advertisement - register to remove this

x power vind ik heeeeel mooi
verder vind ik een nieuw type yamaha dt supermotard ook mooi
senda ook, en een rijeu smx ook
verder is een aerox een heel mooi model,alleen die zie je te vaak
 
ik vind scooters een beetje saai, alleen dat gas geven, is niet veel aan en ik vind ze zelf er ook niet echt goed uitzien(sry voor alle scooterfans:p), maarja dat is natuurlijk persoonlijke smaak;)
 
scooter: Aprilia SR oud model of Beta Ark met spaakwielen
schakel: Derbi SM en Appie RS

Ik kan eigenlijk niet kiezen :X
 
Aprilia RS 50 of de Yamaha YZR........ aangezien ik liever een R6 heb dan een RS 250 ga ik toch voor de Yamaha.
 
van scooters vink tog nogsteeds aerox een knap model(jamemr dat er zoveel van zijn:p)

en zoals eerder vermeld schakels: Of gewoon een lekker ragbak:p en anders vink de x-power & Appie RS50 het mooist(kan nie egt kiezen maar keuze gaat tog naar X-power(omdat ik die op dit forum zo mooi vind:p))
 
Zoals Rasma al zei, oude SR ( Viper ) en ook nieuw model ( stealth dan wel ! ) en beta ark met spaakwielen !

Kwa schakel, geen twijvel mogelijk :D HRD SM Slide sonic 2 ( sport ) *D veder nog RS oud model

+ralf+ HRD +ralf+
 
Last edited:
Aprilia Classic of gewoon een degelijke Honda, boeit me niet zoveel welk model. Ik heb nu zelf een MT50 naast m'n Classic :).
 
Zozo veel reacties:p
Over MT's valt ook iets goeds te melden, zijn kwaai sterk en zijn ook wel wreed.
voor ong. 500 euro heb je al een hele goede MT, dus als je weinig geld heb moet je een MT kopen.
 
Back
Top