EURO-MOTOR 2010

ik maak er gewoon een testdag van en dat de kans dat hij vast loopt bestaataltijdzelfs na het afstellen op de testbank! ik doe op de baan rustig aan om problemen voor datik op de bank ga te voorkomen.en ik moet gewoon rijden voor het kampioen schap wat ik sta er goed voor!vind het alleen jammer dat het totale plaatje nog niet compleet !
 
ik denk dat het op de testbank zelfs frustrerender is alstie vastloopt dan als op de baan, gewoon alles niet te safe zetten en knallen.
 
niet lullig bedoelt hoor, want je project is echt goed. waarom rijd je met een standaard hgs uitlaat en niet bijvoorbeeld met iets hoogtoeriger??? en meer topvermogen.
ga je er nog iets aan aanpassen?


btw, bij je naam staat nr 1 super special:
je hebt 111- wat al volgens mij teveel is, want je hebt 46 punten gekregen op Kloosterzande en daarna volgt nog een schrapregel, dus kom je op 'sowieso' minder punten dan 90 uit. oftewel je staat iets van 5e. want mossaab staat met 105 punten bovenaan (excl. sprint Lemelerveld)

mvg
 
niet lullig bedoelt hoor, want je project is echt goed. waarom rijd je met een standaard hgs uitlaat en niet bijvoorbeeld met iets hoogtoeriger??? en meer topvermogen.
ga je er nog iets aan aanpassen?
als je paar post terug had gelezen weet je waarom dus daar ga ik vedder niet op in!

Wat ging er kapot aan de kruk?
ik hoorde wel vanalles ratelen op Lemelerveld,, ben benieuwd in Nijmegen!

de kruk pen liep er uit en begon het zooitje aan te lopen tegen het kickrondsel!
alles is maandag weer verholpen de kruk is uitgeklokt en heeft gelukkig geen schade opgelopen ondertussen is het testen in volle gang!
 
als je paar post terug had gelezen weet je waarom dus daar ga ik vedder niet op in!




de kruk pen liep er uit en begon het zooitje aan te lopen tegen het kickrondsel!
alles is maandag weer verholpen de kruk is uitgeklokt en heeft gelukkig geen schade opgelopen ondertussen is het testen in volle gang!

ok, ik ben nu ook best ver met mn crosscilinder. 31,5 met 17,7 nm.
echter is dit met 28mm en wil gaan testen met erg grote carbs.

Met wat voor carb rijd jij of ga je rijden?
 
wij zijn ook druk met het testen..eerst zijn we wat kleine kinder ziektes uit het blok aan het halen dat veel tijd in beslag neemt!
we rijden nu met een 32 maar we gaan al richting de 36.
de cross cilinder reageerd ook positief door het aanpassen van de carburateurs interne flow echter vertel ik hier niet al te veel over! :)
 
wij zijn ook druk met het testen..eerst zijn we wat kleine kinder ziektes uit het blok aan het halen dat veel tijd in beslag neemt!
we rijden nu met een 32 maar we gaan al richting de 36.
de cross cilinder reageerd ook positief door het aanpassen van de carburateurs interne flow echter vertel ik hier niet al te veel over! :)

geheimzinnig.....;) wel tof, omdat jou blokje een beetje op mijn eigen project lijkt.
Ik hoop dat we een sprintje kunnen trekken @ Lisse.
 
Back
Top