Ervaringen Technische Tekenprogramma's

Hebbes, heb m nu op me pc. Nu nog zien uit te vinden of ik dingetjes kan laten bewegen ism de flow simulation...
 
oke ik moet dus de addin installeren met deze maar lukt me niet erg. Kan nu alleen statisch flow bepalen, maar daar heb ik niets aan. Christian, heb jij ook een extra toolbar; flowsimulation? Zoja, zou ik een kopietje van je mogen van jou versie?
 
wat bedoel je precies met statische flow?
Maar ik heb hele extra balk erbij,
met 2008 en hoger heb je geen toolbars meer maar 1 zon balk met van die tabbladen zoals features, sketch etc...
Maar als je me een pm kunt sturen met je msn-adres dan kun je mij even jou gegevens enzo doorgeven
 
Is er een gratis relatief goede 3D teken-programma ? Wil namelijk beetje beginnen en oefenenen met 3D tekeningen. Als aller eerst wil een bureau ontwerpen die ik wil gaan maken , deels laten maken.
 
Op internet is alles wel te verkrijgen,
Ik heb zelf dan niet echt kennis over veel verschillende 3d systemen maar mijn eigen mening over solidworks is dat het erg simpel is om de basis te snappen en daarmee aan het werk te gaan.
die raad ik wel aan
 
Op internet is alles wel te verkrijgen,
Ik heb zelf dan niet echt kennis over veel verschillende 3d systemen maar mijn eigen mening over solidworks is dat het erg simpel is om de basis te snappen en daarmee aan het werk te gaan.
die raad ik wel aan

Hiermee bedoel je neem ik aan piraterij ? :p

Ik kan eens rondneuzen dan idd. Maar ik zal zeker is rondneuzen op solidworks. Bedankt ! :)
 
Nee idd. Maar heb nu SolidWorks 2009. En Google SketchUp 7. maar bij beide programma's wordt de helft van het beeld super wazig als ik iets wil gaan doen. Su-per irritant. Hoe moet dit uit ? Kan dat überhaupt wel ?
 
[IR]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/3D%20Modeling/Wazig2.png[/IR]

[IR]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/3D%20Modeling/Wazig1.png[/IR]
 
Ik zie nou pas , dat ik het alleen heb als ik met millimeters werk. Niet als ik met meters werk. Is dit veranderbaar dat jullie weten ?
 
Hmm, dit is de eerste keer dat ik dit zie
En aangezien je het ook in google sketchup hebt dan ligt het niet aan het programma zelf.
Misschien instelling van de videokaart?
Ik heb mijn instellingen altijd op millimeters staan maar dit heb ik nog nooit gehad
Hier kan ik je helaas niet mee helpen
 
Ik vind het maar vaag. Heb en prima videokaart. Een nVidia GeForce 7950GT. Het is bij SolidWorks een stuk minder erg. Zowiezo , aan me videokaart kan het niet liggen. Dan zou heel het beeld wazig moeten worden , en niet alleen het teken gedeelte zeg maar.
 
Nja niet perse,
Het venster van solidworks in ingedeeld in verschillende delen.
In de toolbar en de rest van de balken veranderd er eigenlijk helemaal niets
Maar in je tekenvenster zelf veranderd constant het product
Vooral als je bv. realview hebt dan trekt het teken gedeelte wel veel van je videokaart maar de toolbars enzo niet.
Maar ik zou het echt niet weten hoe dat kan
Misschien kun je een forum zoeken (misschien engels) wat gericht is op cad tekenprogramma's,
Misschien dat je dan verder komt
 
Idd. Ik zal een rond neuzen. Weet jij misschien een beetje bekend of misschien wel officieel forum ? Ben nog niet zo thuis in dat soort fora.
 
http://forum.solidworks.com/

Dat is 'het' forum van solidworks zelf.
Dus van de makers.
Ik ken het forum zelf niet, Je moet eerst registreren voordat je het kunt bekijken maar volgens mij als je daar je vraag stelt dat hun wel meer weten.
Pas op dat je niet zegt dat je hem illegaal hebt he,
Het is trouwens wel een engels forum, Ik weet niet hoe goed jij bent met talen.

/Edit: Wil je het forum bekijken moet je klant zijn dus dat gaat hem niet worden maar ik heb wel een andere gevonden: http://www.mcadcentral.com/solidworks/forum/default.asp
Dit is wel een open forum net zo als dat scooterforum is.

Succes!
 
Last edited:
Die eerste was ik al tegen gekomen idd. Ging 'm niet worden idd. :+

Zal die 2de eens gaan proberen idd. Thanks.

Btw , ik ben zelf Engels , denk dat Engels spreken me wel moet lukken... :rolleyes:

:*
 
Back
Top