Er is een tijd van komen... en een tijd van gaan..

Na bijna 10 jaar vol passie is het voor mij tijd om ScooterTuning.net te laten gaan...

Jaren vol enthousiasme, leuke meetings, leuke herinneringen, maar ook minder leuke situaties en bergen met werk. Toch is het voor mij tijd om definitief een punt te zetten achter dit deel van mijn leven.

Uiteraard blijf ik (achter de schermen) actief bij de SBO etc, maar niet meer bedrijfsmatig met ScooterTuning.net.

Of het bedrijf en/of website te koop gaat moet ik nog bekijken, maar ik heb er simpelweg niet meer de tijd en passie voor om dagelijks te updaten en 'bij te blijven' wat er allemaal in de scene gebeurd... gewoon té weinig feeling en tijd om ST.net te kunnen blijven bieden wat het altijd geweest is.

Aan alle oldschool mensen : thnx voor alle leuke momenten !
.. en alle bezoekers.. zonder jullie en het forum wat ST.net nooit geworden wat het nu is !

De website zal één van de komende dagen aangepast worden naar een nieuwe intro en doorlinkmogelijkheden.

Greetz,
Inne
 
Advertisement - register to remove this

kheb btw nog steeds iets wat ik nooit meer ga wegdoen:

[ir]http://img143.imageshack.us/img143/5734/pict0008iz8.jpg[/ir]

:p
 
Het is lang geleden dat ik actief was maar inne bedankt het ga je goed en ik denk nog met plezier aan het allereerste lely weekend! :D

Groeten pasqual
 
Beter laat dan nooit, Succes met deze baan. Zal je misschien nog wel zien aangezien ik vaak op feestjes kom.

Dit forum heeft voor mij de ogen geopend. Niet alleen kwa scooters, maar ook de kijk op andere mensen, het ABN typen en de zinsopbouw waar je veel beter op gaat letten!

Ook de mensen die je leert kennen... allemaal super :)
 
Toch lijkt het nog niet zo lang geleden.
Ik heb nog met een reclame sticker op m'n scooter gereden destijds.

Edit:
11lomtz.jpg
 
Nou Kay, complimenten als je dat van "ons" oppikt...

Nou denk wel dat het je wereld een beetje opent. Je komt met mensen uit Belgie of aan de andere kant van het land aan de praat. En dan zie je gewoon hoe grappig het is om te zien wie welke humor heeft en dat er toch een beetje verschil in zit in de mensen!

the good old days...

@ Kay: zeker weten. Ben nu bijna bij alle Q, B2S en ID&T events

Ja echt bruut, en heb je uiteraard gemeet :*
 
Back
Top