Er is een tijd van komen... en een tijd van gaan..

Na bijna 10 jaar vol passie is het voor mij tijd om ScooterTuning.net te laten gaan...

Jaren vol enthousiasme, leuke meetings, leuke herinneringen, maar ook minder leuke situaties en bergen met werk. Toch is het voor mij tijd om definitief een punt te zetten achter dit deel van mijn leven.

Uiteraard blijf ik (achter de schermen) actief bij de SBO etc, maar niet meer bedrijfsmatig met ScooterTuning.net.

Of het bedrijf en/of website te koop gaat moet ik nog bekijken, maar ik heb er simpelweg niet meer de tijd en passie voor om dagelijks te updaten en 'bij te blijven' wat er allemaal in de scene gebeurd... gewoon té weinig feeling en tijd om ST.net te kunnen blijven bieden wat het altijd geweest is.

Aan alle oldschool mensen : thnx voor alle leuke momenten !
.. en alle bezoekers.. zonder jullie en het forum wat ST.net nooit geworden wat het nu is !

De website zal één van de komende dagen aangepast worden naar een nieuwe intro en doorlinkmogelijkheden.

Greetz,
Inne
 
Advertisement - register to remove this

He Raz,
Ik hang heir nog niet zo lang rond, kleine 2 jaar denk ik.
Maar na veel gelezen en geleerd te hebben,
kan ik er uit opmaken dat jij hier, en in de hele scene een grote rol speelt.

Ook de sticker per sms service is super!

Ik wens je nog veel succes @ Gofast
 
Hey Inne, ik zet hier ook maar ff wat neer, aangezien ik je al een heeeele tijd ken (vanaf 2000/2001)... Bedankt voor alles wat je voor deze scene hebt gedaan (en nog doet, met een andere invalshoek)... Geniet van je uitdagingen bij GoFast, werk jezelf niet over de kop, en zorg dat het je leven wat minder beheerst dan ST.net... Ik wens je heel veel succes vanuit het mooie Limburg 8)
 
Inne, succes bij GoFast.

Je hebt veel voor de scooterscene betekent, zonder jou was het zo niet gekomen. Bedankt hiervoor.
 
Inne! lees het nu pas..

Hele wijze beslissing, maar wel een verlies voor deze scene!

Bedankt voor het opzetten van deze geweldige site, waar menig van ons zich uren op kan vermaken. En uiteraard voor het organiseren van alle events eromheen, voor het "legaliseren" van sprinten in nederland!

Een hele fijne toekomst!
 
Jammer maar iedereen heeft een tijd dat ie beseft dat het genoeg geweest is...
Is bij mij al wel een tijdje voorbij.
Inne ik heb niemand tegengekomen die met zoveel passie en doorzettingsvermogen iets uit de grond heeft gestampt.
Ik hoop dat je dat vuur nooit verliest en je kunt geven in een nieuwe uitdaging...
 
Inne, bij deze heel erg bedankt wat je allemaal in het verleden voor een ieder van ons betekent en geregeld hebt;)
Aan alles komt natuurlijk een eind, en ik wens je alvast alle goeds toe bij Go Fast en tot op de meetings;)

groetjes Joyce:*
 
Ik heb Inne maar even opgezocht en ze maakt een gelukkige indruk in dat fraaie pand van GoFast:)

Maar elke werkdag twee uur reistijd, ik hoop dat je ook mag thuiswerken.
 
best jammer om te lezen dat je ermee ophoud...
maja, aan al het moois moet eens een eind komen...en dus ook met dit...

gelukkig zal je niet meteen van de aardbodem verdwijnen...dus dat is gelukkig alweer een troost... ;)

Veel plezier en vooral succes met je nieuwe bezigheid...maar ik weet zeker dat dat wel goed gaat komen...
 
Inne, we zien je toch wel vaak?

Je bent een unieke vrouw, en dat bedoel ik in de meest positieve zin van het woord. Ik hoop dat je het naar je zin hebt en blijft houden, want dat laatste is belangrijk!

Succes en we zien elkaar!

groeten heiko
 
Back
Top