Er is een tijd van komen... en een tijd van gaan..

Na bijna 10 jaar vol passie is het voor mij tijd om ScooterTuning.net te laten gaan...

Jaren vol enthousiasme, leuke meetings, leuke herinneringen, maar ook minder leuke situaties en bergen met werk. Toch is het voor mij tijd om definitief een punt te zetten achter dit deel van mijn leven.

Uiteraard blijf ik (achter de schermen) actief bij de SBO etc, maar niet meer bedrijfsmatig met ScooterTuning.net.

Of het bedrijf en/of website te koop gaat moet ik nog bekijken, maar ik heb er simpelweg niet meer de tijd en passie voor om dagelijks te updaten en 'bij te blijven' wat er allemaal in de scene gebeurd... gewoon té weinig feeling en tijd om ST.net te kunnen blijven bieden wat het altijd geweest is.

Aan alle oldschool mensen : thnx voor alle leuke momenten !
.. en alle bezoekers.. zonder jullie en het forum wat ST.net nooit geworden wat het nu is !

De website zal één van de komende dagen aangepast worden naar een nieuwe intro en doorlinkmogelijkheden.

Greetz,
Inne
 
Advertisement - register to remove this

Inne bedankt!

Je was er altijd bij. Met de volgende dag foto´s en verslag. Bedankt!
Tevens zal ik nooit scootermeeting rauschenberg vergeten. Toen hebben we toch flink gelachen om die duitsers.

dempster
 
Inne, wat jij voor de scene betekent hebt/betekent, hebben veel nieuwe mensen nog niet door. maar zonder jou zou de scene nooit zo groot zijn geweest.

Suc6 met je nieuwe job.
 
Denk indd dat de hele scooterscene nooit zo groot en vooral "volwassen" was geworden zonder 150% inzet van jou kant!

Echt respect!

Denk iig dat ze bij Gofast! een erg goede aan je zullen hebben!


Succes!
 
Inne bedankt!

Dat het forum super is blijkt maar uit het feit dat er nog velen zonder scooter hier rondhangen. Succes @ Go fast!
 
bedankt Inne,,

we Hebben altijd al bewondering voor je gehad,,
bij deze laten we dat maar eens blijken!

dikke pluim voor je;)

MVG de hele nunspeed crew../
 
:D

Zo, mijn eerste 'echte' werkweek is achter de rug. Gelukkig mag en kan ik wel lekker dingen voor de SBO tussendoor blijven doen :)
 
behalve mailen :+ hehe :*

maarr.
hoe was et ? full/partime vormgeven nu dus ?
ben je nu alleen bezig met het maken van drukwerk voor gofast, of heeft gofast ook zo zijn klanten?
 
Dat wordt volgende week geregeld dat ik op m'n FTP/email kan :)

Normaal maar een paar dagen per week, maar er is zoveel werk dat het easy fulltime wordt. Allereerst POS materiaal (dingen die in benzinestations hangen enzo, al het 'commerciële' ontwerpen van reclamemateriaal) en daarna supertoffe projecten voor de grote dancefeesten (Qdance, ID&T, Sneakerz) en andere grote evenementen als Zware Cross, XDays etc. Ook fotobewerkingen, nieuwe blikken, stickers etc. Werk genoeg :D

[edit]Dit soort dingen
5726_alex_0822.jpg
 
Last edited:
Zit hier nog niet zo heel lang ( 'slechts' 3.5 jaar), maar al die tijd heb ik me prima vermaakt hier op t forum.

Thnx Inne, en succes met de volgende stap in je leven.
 
Inne, heel veel succes met je nieuwe baan en erg bedankt voor alles dat je voor de scooterscene gedaan hebt!!
 
Erg jammer dat de oprichtster van de huidige scooterscene er toch mee moet stoppen :'(
Harstikke bedankt voor alle mooie momenten :)
Succes met je nieuwe baan :)
Ik spreek je wel weer een keer
 
Dat dat nog mocht gebeuren in dit leven ;) Nou, bedankt voor alle leuke momenten :p

idem. Ergens stond het al langer te popelen volgens mij :p

Tenminste, het komt voor mij iig. niet als verassing ;)


Have phun Inne! :p
 
Back
Top