Er is een tijd van komen... en een tijd van gaan..

Na bijna 10 jaar vol passie is het voor mij tijd om ScooterTuning.net te laten gaan...

Jaren vol enthousiasme, leuke meetings, leuke herinneringen, maar ook minder leuke situaties en bergen met werk. Toch is het voor mij tijd om definitief een punt te zetten achter dit deel van mijn leven.

Uiteraard blijf ik (achter de schermen) actief bij de SBO etc, maar niet meer bedrijfsmatig met ScooterTuning.net.

Of het bedrijf en/of website te koop gaat moet ik nog bekijken, maar ik heb er simpelweg niet meer de tijd en passie voor om dagelijks te updaten en 'bij te blijven' wat er allemaal in de scene gebeurd... gewoon té weinig feeling en tijd om ST.net te kunnen blijven bieden wat het altijd geweest is.

Aan alle oldschool mensen : thnx voor alle leuke momenten !
.. en alle bezoekers.. zonder jullie en het forum wat ST.net nooit geworden wat het nu is !

De website zal één van de komende dagen aangepast worden naar een nieuwe intro en doorlinkmogelijkheden.

Greetz,
Inne
 
Advertisement - register to remove this

Goh Inne,

Al jaren hier en al jaren ben jij er ook geweest. Nu is het toch tijd om te gaan, maak ik op uit je post. Namens velen die hier, maar ook op de meetings aanwezig waren kan ik zeggen 'dank je wel'!

Veel succes in wat je hierna gaat doen met alle vrijgekomen tijd (wil je daar trouwens nog iets over kwijt)?

Groetjes,

Arthur
 
Ik ben sinds een jaartje beetje freelance actief als grafisch designer voor GoFast! Europa, maar sinds korte tijd nu vast in dienst en nu al met erg grote projecten bezig... GoFast! was eerst uitsluitend sponsor van SBO/ST.net, maar die relatie is steeds hechter geworden waar dit weer uit voortgekomen is...

Ik heb zeker (net als andere 'oldschool mensen') mooie momenten meegemaakt met Lelystad Weekends, Speelmansplaten, Klaaswaal etc... maar ik moet nu gaan kiezen tussen groeimogelijkheden bij een bedrijf als GoFast! of actief blijven met mijn (relatief klein) bedrijf ST.net. Geen makkelijke beslissing, aangezien ST.net bijna 10 jaar mijn volledige leven heeft gekost, maar wel de meest wijze wellicht ...
... toch doet het uietaard erg pijn om de knoop definitief door te hakken ...
 
Jammer Inne. Niemand zal ontkennen dat jij je altijd voor 100% voor de online scooter "scene" hebt ingezet. Wat dat betreft toch een verlies van een boegbeeld. Ik wens je een vruchtbare toekomst tegemoet!
 
Ik blijf nog verder actief bij de SBO hoor, ik verdwijn niet uit de scooterscene, alleen met hele andere dingen bezig ;)
 
Je hebt toch de gehele 'scooterscene' in een ander daglicht gezet, toch respect daarvoor hoor :) en denk toch dat je voor heel scooterfanaten veel betekend hebt in de zin van meetings etc
 
gaat deze site gwn stoppn of gaat iemand anders hier mee door gaan? want ik begrijp je beslissing maar deze site is toch gwn te goed om zomaar te stoppen? en gaat stickerspersms nog door? allessinds bedankt voor de leuke momenten op dit forum.
 
StickersperSMS is een volledig losstaand bedrijf, heeft nix te maken met ST.net ;)

ivm ST.net is er atm niemand die het overneemt nee...
Forum gaat gewoon door hoor :)
 
StickersperSMS is een volledig losstaand bedrijf, heeft nix te maken met ST.net ;)

ivm ST.net is er atm niemand die het overneemt nee...
Forum gaat gewoon door hoor :)
ahzo, ok, daarmee weet ik genoeg, allessinds nog veel succes bij Go fast! dan :d ^^
 
Ik zit hier niet zo gek lang ("slechts" 2 jaar) maar kan vertellen dat ik middels deze site/forum wel veel geleerd heb op het scooter gebied

Suc6 in je toekomst, en een beetje aan je carriere timmeren is ook niet verkeerd <]

Ik hoop dat er een goede opvolger komt, en dat het hele scootergebeuren nog weer 10 jaar mee kan gaan (al zal ik zelf dan wel weer met ander speelgoed bezig zijn :p)
Maar dit zal zeker weten goedkomen :)
 
Inne, bedankt voor de jaren en inzet voor ST.net, gelukkig blijf je in de scene en werken wij nog lang samen met je, succes met Ga Snel :*
 
Gaat iemand anders jou 'plek' overnemen? In ieder geval mooi dat je nog wel blijft, ik weet dat je erg veel doet en deed voor de scooterscene, echt bizar. Succes met GoFast, je was er al aardig voor bezig de laatste tijd geloof ik, dingen ontwerpen etc..
 
bedankt inne !

Je bent altijd super geweest voor de scene.... iemand die er eigenlijk niet zo geheel uit kan stappen :D wel cool dat je SBO gewoon verder zet !!

Succes in het geen waar je nu in verder gaat.
Groetjes arthur
 
Bedankt Inne voor al die tijd die je er ingestoken hebt!

Enne misschien zie ik je nog wel een keer met Go fast oid. (oa sponsor van trial demo team)
 
Back
Top