Enzo's Zippah

UPDEET:#

Zo vandaag bij EPC geweest ff wat goodies meegenomen om het blokje in mekaar te fietsen en een EPC style mstuurtje :p :



Ook van de week mn carterkap bewerkt, helaas lukt het mij niet om alle gaatjes evenrecht te boren dus her en der wijkt er een gaatje af. Mja toch geslaagd voor de eerste keer:)



Ook de laatste 2 weken beetje tegenslag gehad met mn vork die niet mee wou werken maar dat wordt als het goed is ook opegelost.

Was m weer, voorlopig komen er nog geen nieuwe veren aangezien het eerst maar eens moet vlammen en dan zien we wel verder:+


Gr Enzo
 
schijt zolang je maar kickt en heel de asophanging scheurt eruit :D

haha ben idd benieuwd naar je prestaties met de evo :) zeker sprinten 21april sbo !

succes!
 
voor dat stuur moet je ook special clamb hebben. diameter van dat stuur is veel groter als gewone. k heb hem ook;) ziet er erg vet uit op een zip vind k

erg nette zip

grt jordi
 
voor dat stuur moet je ook special clamb hebben. diameter van dat stuur is veel groter als gewone. k heb hem ook;) ziet er erg vet uit op een zip vind k

erg nette zip

grt jordi

Thnx, ik zal m is op meten, bestel het clampje toch op mn werk:) (2wielerzaak)
 
updeet:#

Zo gister ff mn blokje in elkaar gefietst.
Alleen het rotortje en de overbrenging moeten er nog op, maar dat is wachten op mn v-snaar die binnen moet komen.


Voor de rest ben ik bezig met het spuiten van het framepje en de velgjes. De kappen ben ik nog niet over uit wat ik daarmee ga doen aangezien de kappenset die ik nu heb enkele gebreken vertoont en ik graag een nieuw kappensetje wil.


Vanmiddag post ik wel ff wat fotos:p

Gr Enzo
 
Woow die t6 cilinder is noooh :+
Ik ben benieuwd wat het gaat doen
maak het blokje af hangen we hem onder de mijne
dan kan je testen :z

Hij is door MAX getuned:)


Blokje hoeft niet onder je zipper, want moet mn eigen zipper eerst af hebben voordat ik ga knallen..


ding ziet er goed uit sheriff :D kelkje bij de carnevals verreneging gedraaid?

Nee hulpsheriff, komt van Easy Stuntin Laurens vandaan, die dit beter kan dat de dude van de carnavalsvereniging met draaibank:p
 
enzo sorry dat ik het zeg maar trap dat blok naar de straaler, :p hij ziet er nasty uit,

en ik vind dat je je carterkap heb verkracht, verder respect


Greetz

helemaal mee eens, blokje ziet er niet uit. gaatjes @carter doen hem ook geen goed, smaken verschillen natuurlijk.

zipje ziet er verder erg nice uit veel succes ermee

grt jordi
 
Back
Top