Enzo's Zippah

wow dat is een dikke cilinder daniel 8P

Helemaal in de anti-twins bui? laat iedereen toch lekker in z'n waarde.

ONTOPIC @ enzo

schiet al lekker op! komen steeds meer nieuwe onderdelen bij:) ik vertrouw erop dat er een mooi eindresultaat uit rolt! En volgend seizoen schuiven we de zipjes mooi naast elkaar:D. Succes met de opbouw man, mocht je nog std spul nodig hebben(wat je toevallig mist ofzo) ik heb nog een hoop liggen. Spreekje

Gr, Wieger
 
Dat kan zo maar eens geregeld worden Enzi ;)

Nee wieger,Komt omdat de cilinder van mij afkomt,jij moet niet meteen je oordeel vellen!

@ topic,Daniel, hoop dat je mijn record verbeterd met pk'tjes! spreek je zoiezo snel weer hoe & wat op de volgende sbo meeting,!Veel succes & volg je projectje zoiezo!

Gr Maurits!
 
Haha leuke reacties weer})

7T is net als NRX en C21 iedereen rijd ermee+ralf+

Mja de keuze om een evo te nemen was voornamelijk omdat ik met de gruwlijkste pia pijp ooit wou rijden namelijk de Hebo Racing 2:#

Misschien dat er ooit nog een andere cil op komt maar wie weet..

Gr Enzo
 
Net ff bij Lourens geweest die nog wat leuks voor me had liggen:

Naafje sp98 en een Braking schijfje:#
Nu is het boeltje dus echt bijna compleet op vertanding, carterkap en lagers enz na:)



Feuteu:

 
Nee wieger,Komt omdat de cilinder van mij afkomt,jij moet niet meteen je oordeel vellen!

@ topic,Daniel, hoop dat je mijn record verbeterd met pk'tjes! spreek je zoiezo snel weer hoe & wat op de volgende sbo meeting,!Veel succes & volg je projectje zoiezo!

Gr Maurits!

Zit je ergens mee? :rolleyes:


Schijfje ziet er goed uit hoor:)
 
Originally Posted by EvoNrgMc2
Nee wieger,Komt omdat de cilinder van mij afkomt,jij moet niet meteen je oordeel vellen!

@ topic,Daniel, hoop dat je mijn record verbeterd met pk'tjes! spreek je zoiezo snel weer hoe & wat op de volgende sbo meeting,!Veel succes & volg je projectje zoiezo!

Gr Maurits!
Zit je ergens mee?
bedoelde mij dus

Hoezo moet ik nou weer niet zo snel een oordeel vellen?,
ten eerste wist ik niet dat de cilinder van jou af kwam
ten tweede doelde ik op maikel die het over "twins" had
en ten derde ik vel helemaal geen oordeel..

je moet jezelf niet meteen aangevallen voelen.

oii
 
Back
Top