Emmen 8+9 Mei

MSSH

Hoooooi
De volgende race komt er al weer bijna aan dus weer een topique openen.

Ik heb ook meteen erg goed nieuws. Na het succes van Berghem en de training op de zaterdag ervoor heb ik me erg druk gemaakt om ook weer een training te regelen op Emmen. Ik kreeg zojuist de volgende mail:

Zaterdag 8 Mei
Hallo meneer Corstjens,

Zaterdag 8 mei kan er getraind worden.
Bij drukte zullen we een tijdschema gebruiken

Mvg
Micha Rodenburg


Whoot! De tijden die we kunnen heb ik zojuist ook weer voor gemaild, dus dat zet ik hier ASAP neer. Ik hoop jullie allemaal zaterdag te zien :)

En de volgende mail:

Hallo Tim,

Er kan getraind worden van 10:00 uur tot 19:00 uur.
Bij drukte zullen we een tijdschema gebruiken.

Mvg
Micha Rodenburg


Ook is ondertussen het tijdschema voor de zondag bekend!
Zondag 9 Mei

Groepsindeling
Groep - Klassen
1 - Stage 6 Basic
2 - Pitbike -10 Pk
3 - Pitbike Open
4 - Stage 6 Pro / 4Takt / Open 70

Inschrijving
8.30 – 9.30

Keuring
9.00 – 10.00

Briefing
10.00 – 10.15

1e training
Groep - Tijd
1+4 - 10.15
2+3 - 10.30

2e training
Groep - Tijd
1 - 10.45
2+3 - 11.00
4 - 11.15

3e training
Groep - Tijd
1 - 11.30
2+3 - 11.45
4 - 12.00

Pauze
12.15 – 12.45

Kwalificatie
Groep - Tijd
1 - 12.45
2 - 13.00
3 - 13.15
4 - 13.30

Pauze
13.45– 14.00

Vrije Training
14.00 – 15.00

Pauze
15.00 – 15.15

1e Manche
Groep - Tijd
1 - 15.15
2 - 15.30
3 - 15.45
4 - 16.00

2e Manche
Groep - Tijd
1 - 16.15
2 - 16.30
3 - 16.45
4 - 17.00

Prijsuitreiking
17.30 – 17.45

Opruimen en naar huis
17.45 – 18.15

Aan de vrije training van 14.00 tot 15.00 mag iedereen deelnemen, ook mensen zonder jaarlicentie. Zij kunnen dan voor een laag tarief mee doen (Dagverzekering kosten + kleine vergoeding). Voor mensen met een jaarlicentie die ook de rest van de dag rijden kost het in ieder geval 5 euro extra om in dat uur te mogen rijden. Geef even aan tijdens je inschrijving dat je dus wil vrij trainen!

Verdere informatie ontvang je uiteraard binnenkort via de mail :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik ben er ook weer beide dagen met de camper + aanhang. Ben benieuwd naar het nieuwe circuit, volgens mij ligt er nu ook nieuw asfalt! De bruggen zijn iedergeval spannend!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=TZ0BQaQo04Y"]YouTube- NK2: Intro NK2 Emmen -circuit pottendijk[/ame]
 
Mooi opgeknapt daar met die bruggen. Ik heb er al zin in! Waarschijnlijk alleen zondag aanwezig.
 
Opzich vreemd dat je nog eens 5e extra moet betalen om in die vrije training te rijden. Hoe zit dat als je later besluit te rijden? Kan het dan nog ergens betaald worden? Wanneer alles gewoon lekker gaat hoef ik niet te rijden in dat uur. Maar dat weet ik pas na de trainingen...
 
Ik vind het ook maar een raar. Je betaalt al 65euro ipv 50euro vorig jaar. De redenen weten we en dat is ook prima dan.

Maar om dan nog eens 5 euro extra te betalen voor een uur. De ochtend trainingen rijden alle scooters samen. Dat is dus rond de 35-40 man op de baan? Gaan hierdoor geen gevaarlijke situatie's ontstaan? (open70 vs S6 basic)

We zijn er met zijn alle op voorruit gegaan kwa rijtijd. Vind het ook mooi om te zien dat er weer ideeen zijn en die worden uitgewerkt.

Het idee van 2 trainingen 1 kwali en 2 manches was toch ook prima geweest?

Maar we gaan het zien zondag. Ben benieuwd hoe dit schema in de praktijk werkt.
 
Ik wil gewoon zoveel mogelijk rijtijd genereren. Die eerste training is ws niet druk bezocht, maar het is een test ook bevalt het niet dan worden het 3 losse de volgende keer.

Die 5 euro extra is om de extra moeite die het de organisatie kost te compenseren, moet toch weer gewoon iedereen staan op dat moment.

Gedurende de dag kan je je constant inschrijven voor dat uur trainen.

Wederom geef ik aan het is allemaal proberen wat ik nu doe. Bevalt het niet of zie je het graag anders kom dan met een concreet voorstel op de mail aan mij. Liever niet alleen maar roepen @ forum. Ik behandel ieder voorstel serieus en wil het voor jullie zo leuk mogelijk maken.
 
Hoeveel is de entreeprijs voor bezoekers ? Misschien dat ik wel evne wil komen kijken met wat andere mensen. :p
 
Ik denk ook niet dat ik er bij ben dit weekend, circuit ziet er wel goed uit zo na de upgrade!
 
Ik wil gewoon zoveel mogelijk rijtijd genereren. Die eerste training is ws niet druk bezocht, maar het is een test ook bevalt het niet dan worden het 3 losse de volgende keer.

Die 5 euro extra is om de extra moeite die het de organisatie kost te compenseren, moet toch weer gewoon iedereen staan op dat moment.

Gedurende de dag kan je je constant inschrijven voor dat uur trainen.

Wederom geef ik aan het is allemaal proberen wat ik nu doe. Bevalt het niet of zie je het graag anders kom dan met een concreet voorstel op de mail aan mij. Liever niet alleen maar roepen @ forum. Ik behandel ieder voorstel serieus en wil het voor jullie zo leuk mogelijk maken.


Is het niet veel eerlijker om gewoon de trainingen en kwalifiatie iets te verlengen zodat je dat uur verbruikt. Als je concurrent een tweede machine heeft en daarom wel een uurtje gaat knallen en jij niet omdat je bang bent het beste eraf te rijden of te crashen vindt ik dat een vorm van competitie vervalsling.

Je huurt het circuit de hele dag je vraag een flink bedrag aan inschrijfgelden, vervolgens creeer je een volledig leeg uur. waarvoor je dan wederom een vergoeding vraagt. wat gebeurd er als alle rijders gebruik willen maken van dat uur, moet je dan € 2,50 betalen voor een half uurtje of stuur je 80 man de baan op!

Gewoon je netto rijtijd verdelen over alle klasse en vooral de boel veilig houden, dus geen NSF en open 70 tegelijk laten vlammen. Mensen hebben al zat kosten om te kunnen racen en dan ga jij nog extra rijtijd op de rece dag zelf verkopen, snap ik het nou niet meer, of wat!!.
 
Back
Top