diddl
Well-Known Member
nu ik voor en zeer intressant prijsje en typhoon op de kop getikt heb ,ga ik es en scooterproject opstarten .
altijd met caminos en schakels bezig geweest .
tijd vo verandering .
nu ik heb al met met booster gereden en vond dit maar slecht matriaal .
nu ik de pia blok bekijk zie ik deftig matriaal -
de typhoon geeft en accident meegamaakt .
de carnage is er aan -
de setup is standaard luchtgekoeld -
ik heb gezien dat de opening in het carter er is voor de wterkoeling te plaatsen .
nu er is geen gat waar de onsteking is om de terug loop van het water te doen vloeien kan me iemand daar mee helpen .
want hij moet lc worden met elektrsische pomp -
mijn setup zal zijn -
50cc alu .
uitlaat onbekend .
18mm delorto .
carter gepolierd .
kelk .
treklong .
race vario .
het is niet de bedoeling om hem veel pk mee te geven maar iets van pk is altijd leuk .
maar hij moet zeker goed ineen zitten en dus lekker lopen want hij moet ook nog es kms aan kunnen .
als iemand tips en ideen geeft altijd welkom.
eerst de blok dan het chasis .
met vriedelijke groeten den diddl
altijd met caminos en schakels bezig geweest .
tijd vo verandering .
nu ik heb al met met booster gereden en vond dit maar slecht matriaal .
nu ik de pia blok bekijk zie ik deftig matriaal -
de typhoon geeft en accident meegamaakt .
de carnage is er aan -
de setup is standaard luchtgekoeld -
ik heb gezien dat de opening in het carter er is voor de wterkoeling te plaatsen .
nu er is geen gat waar de onsteking is om de terug loop van het water te doen vloeien kan me iemand daar mee helpen .
want hij moet lc worden met elektrsische pomp -
mijn setup zal zijn -
50cc alu .
uitlaat onbekend .
18mm delorto .
carter gepolierd .
kelk .
treklong .
race vario .
het is niet de bedoeling om hem veel pk mee te geven maar iets van pk is altijd leuk .
maar hij moet zeker goed ineen zitten en dus lekker lopen want hij moet ook nog es kms aan kunnen .
als iemand tips en ideen geeft altijd welkom.
eerst de blok dan het chasis .
met vriedelijke groeten den diddl