Eerste scooter kopen.

NUMB1

New Member
Dit is de eerste keer dat ik hier post dus ik weet niet of dit op de goede plek is maar goed.

Ik ben in Februari 16 geworden. Ik ben nu bezig met het halen van mijn brom en snorfiets bewijs. Ik heb theorie al afgerond en gehaald met 3 fout. Ik ga beginnen met praktijk maar ik zat een beetje kijken naar een scooter. Er waren er zo veel dat ik niet zo goed wist wat voor scooter een goede eerste zou zijn. Ik wil geen schakelbrommer want dat is te veel werk voor een eerste. Ik zou hem wel willen opvoeren maar niet super ver. Voor mij is het genoeg als hij 50-55 kan. Wat zou iets zijn wat jullie aanraden?
Mijn budget is 500 euro.
Ik zou er best aan willen werken maar niet super veel onderhoud.
Ik ga erop naar school dus hij moet redelijk zuinig zijn niet super zuinig. 1:25-1:30.

Nou laat het maar weten!
 
Advertisement - register to remove this

Speedfight beter links laten liggen. De voorvorken zijn echt heel slecht van die dingen.
Vivacity is leuk en best goed. De Vivacity Sportline is dan wel wat voor je.
Neo’s moet je zoeken naar een 4t vanaf 2008, liefst 2012. Misschien dan net boven je budget.
 
Ik zou die Honda X8RS nemen , die zie je niet zo vaak meer.
Het frame is uit een stuk alluminium gemaakt zoals je bij de voetenplank kan zien.
Ook het onderhoud is goed te doen en het motorblok is betrouwbaar.
Vroeger heb ik er wel eens 1 gehad en die reed erg lekker.
 
Ik zou die Honda X8RS nemen , die zie je niet zo vaak meer.
Het frame is uit een stuk alluminium gemaakt zoals je bij de voetenplank kan zien.
Ook het onderhoud is goed te doen en het motorblok is betrouwbaar.
Vroeger heb ik er wel eens 1 gehad en die reed erg lekker.
Een Honda X8RS of een vivacity?
 
Back
Top