Easy Riders Jaguar Rox

Status
Not open for further replies.
Thnx Boys voor de reactie's :)

Na mijn verhaaltje dan ff van Genemuiden. ten 1e: bedankt Johnny aka Pattie aka Patrick voor het rijden :D en Michael voor het meenemen van mn Rox. Eenmaal aangekomen meteen laten keuren, geen prob niets. Toen ff lekker gebabbeld met iedereen en dan toch maar overwogen om de bank op te gaan :p

De Rox stond al een weekje thuis en was dus niet meer @ bank geweest :p, fftjes de correctie factor gevraagd en toen de rox dr op :D. Enjawel hij scoorde nog steeds lekker hoog :p 23.3 Pk und 12.1 Nm (uncorrected).

1e Heat heb ik zelf gereden, na 2 of 3 x van het gas af te zijn gegaan kon ik :p.. Tijd was om te huilen: 8.017 oid... :(

Helaas, 2e Heat heeft Laurens gereden, 1e valse start van tegenstander.. 2e valse start van Lauwie.. 3e x ging het goed en hij reedt een tijd van 7.896 geloof :)


Nu komt het leukste, aan het eind evan de dag kon ik samen met Heinie onze bekers ophalen van het hoogst vermogen v/d dag 8) (wat me btw opviel is dat ik de enigste was die met 70cc op het bord stond :X :W) Ik zal vanm ff foto posten v/d beker :p



Wat verder de plannen voor de rox zijn weet ik nu nog niet zeker. 1 ding wat ik wel zeker weet is dat ik volgend jaar toch met iets anders aan de start verschijn ;).
 
Last edited:
dikke sjit rolf :D fix is een cam en maak foto's van je stickers + beker he :D

eneh..gister panne met zipper?
hahaha dat was dus nog steeds door jou waterscooter aktie?
 
Rolf@Jaguar said:
Ik d8 idd al, er missen een paar score's. Ook aan het einde van de dag ging er een schakel met 7T mina de bank op.. 22.9 +pippi+ Best veel :p

Klopt, ik vind die Tovami's wel heel erg positief. Met die Motorhispania heb ik de afgelopen weken ongeveer 60 metingen gedaan en kwam niet verder dan 21,5 Pk. Dat terwijl de 2-cilinder bij mij wel zo'n 28,5 Pk geeft, dat is op een Tovami dus 30+ +ralf+ Maarja, eerst de oorzaak van de warmlopers maar eens opzoeken, want op dit moment heb ik 0 Pk.....
 
Lucas said:
Of jou bank is negatief :*

Dat is net hoe je het bekijkt.:p Zet je scooter maar op een Dynojet, Dynostar of een Jaros testbank etc, die zullen nooit zo veel aangeven.
 
rolf wtf deed je vandaag in Almere Poort samen met Patrick en Martijn?
en gvd mij niet eens bellen of wat dan ook :(.

Hij deed het niet meer?
 
Furious Beta said:
rolf wtf deed je vandaag in Almere Poort samen met Patrick en Martijn?
en gvd mij niet eens bellen of wat dan ook :(.

Hij deed het niet meer?

Ik was er ook hoor:p

Membraamkleppen kapoet:+
 
Furious Beta said:
rolf wtf deed je vandaag in Almere Poort samen met Patrick en Martijn?
en gvd mij niet eens bellen of wat dan ook :(.

Hij deed het niet meer?

ja klopt :D, beetje jammer dat idd mn membraan klep kaboem zei.. Maar is al geregeld incl nieuwe inlaat dus asap maar weer ff banken }). Btw wanneer komen jullie nou is langs 8)


:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top