DVD productie Sluiskil

freakbrothers

Well-Known Member
Beste Topcoureurs,

In deze thread staan 2 links van trailers,
[ame="http://video.google.com/videoplay?docid=-3164253519280227777"]SBO scooter sprint 2008 trailer[/ame]#

http://share.ovi.com/media/freakbrothers.public/freakbrothers.10007
De tekst aan het eind van de trailers is niet meer van toepassing!

Mischien kunnen julle de meer camera registratie uit meppel en lelystad herinneren? Deze is door enige misverstand niet goed van de grond gekomen. Maar het is zeer goed mogenlijk om een sprint of race d.m.v. 5 camera's die tegelijk geschakeld worden met een regie-wagen een Eurosport achtige registratie te maken!

Compleet met interviews van de rijders en de scoreborden direct in beeld (picture in picture)
Wat wij willen weten van jullie is hier animo voor en zo ja, is men dan bereid om 10 euro voor een complete dvd van 1 race/sprint te betalen? Vanaf 120 inschrijvingen is het mogelijk dit te realiseren.

16 mei Sluiskil ?
Wat vinden jullie hiervan?
Reacties of vragen kan je het beste mailen naar edo [apenstaartje] freakbrothers.tv
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Ja ik ben wel bereid om dit te doen. Maar waarom overleg je dit niet met de stichting SBO zodat hun dit kunnen bijvoegen als optie bij het aanmelden van nieuwe registraties.
(voor mensen die dit seizoen al geregistreerd zijn ligt het wat anders uiteraard)

En hoelang word zo'n dvd dan ?
Is het misschien niet verstandiger dat je een DVD maakt van het hele seizoen ? Of van 3 sprints, en dan een 2e dvd van 3 sprints...
 
Het is zeker tof, maar wij hebben maar 141 rijders, en dan moet al bijna iedereen komen om het te bekostigen.

Daarbij weet ik zeker dat niet iedereen dit wil doen. Stuur een mail naar de sbo zou ik zeggen en leg het daar voor. Hun kunnen het beter communiceren met de rijders dan hier via het forum.
 
Maar wie zegt dat alleen de rijders het kopen ? Ik ben zelf geen rijder, maar als die DVD word uitgebracht wil ik hem ook wel hoor.
 
Sure snap ik. Maar hoe ga jij met zekerheid stellen dat minimaal 120 mensen de DVD kopen? Dan moet je al met vooruitbetalen gaan werken en via een forum of mail is dat erg moeilijk te bewerkstelligen. Vooral met mensen die niet bij de sbo zijn aangesloten of de MON. Die hebben in princiepe geen verplichtingen.
 
Nee klopt heb je gelijk in, via dit topic is wel een beetje een manier om een idee te krijgen of er animo voor is, maar denk dat het moeilijk word om daadwerkelijk 120 man te krijgen.
 
Wees er op verdacht dat van de 120 mensen die interesse tonen en (met name via internet) toezeggen wel te zullen kopen, er misschien 60 daadwerkelijk je product zullen afnemen. Wat je zelf al +- zegt:

via een forum of mail is dat erg moeilijk te bewerkstelligen. Vooral met mensen die niet bij de sbo zijn aangesloten of de MON. Die hebben in princiepe geen verplichtingen.

Verder zal je inderdaad beter contact kunnen opnemen met SBO aangezien dit hun evenement. Dit forum staat los van die organisatie. Ik zie dat "sluiskil" op 16 mei is, denk dat je dan beter naar het volgende evenement kan kijken. 12 dagen (8 werkdagen) is niet erg veel om zoiets helemaal rond te krijgen lijkt me
 
plus dat ik de prijs 20 euro zou maken is wel meer maar ik denk dat niet alle 140 hem kopen mischien dat je die dvds ook kan verkopen op de sprint(S) daarna (mits je er toesteming voor heb)

maar ik heb ook intresse
 
Ja inderdaad als je hem bijv 15/20 euro zou maken en per 3 sprints uit zou brengen, kun je hem ook op bijv de site aanbieden, net zoiets als SBO magazine:)
en op de sprints zelf, denk dat er wel wat mensen geinterreseerd zullen zijn!
 
waarom overleg je dit niet met de stichting SBO zodat hun dit kunnen bijvoegen als optie bij het aanmelden van nieuwe registraties. >>>> Dit hebben wij vorig jaar ook proberen te doen Maar SBO pikt het niet op,, uiteindelijk na heel veel moeite deden ze er niks mee en namen ze niet de moeite om het aan te kondigen op het forum of site. Vandaar dat we jullie rechtstreeks benaderen.

En hoelang word zo'n dvd dan ? >>> ongeveer 60 a 100 minuten.

Is het misschien niet verstandiger dat je een DVD maakt van het hele seizoen ? Of van 3 sprints, en dan een 2e dvd van 3 sprints... >>>> dan moeten wij ook meerdere malen uitrukken met de regie-wagen. dan wordt de prijs van elke dvd onbetaalbaar denk ik , tenzij jullie massaal aangeven dat je bereid bent om 40-60 euro per dvd te betalen. )
 
Toch wil ik je vragen even contact op te nemen met de Stichting, er is een nieuw bestuur en wellicht word er nu wel wat met je verzoek gedaan. Sowieso moet commerciële exploitatie altijd plaatsvinden vooraf in overleg en met toestemming van de SBO.

Je kunt daarvoor mailen naar kees@stichtingsbo.nl of info@stichtingsbo.nl
 
Het is zeker tof, maar wij hebben maar 141 rijders, en dan moet al bijna iedereen komen om het te bekostigen.

Daarbij weet ik zeker dat niet iedereen dit wil doen. Stuur een mail naar de sbo zou ik zeggen en leg het daar voor. Hun kunnen het beter communiceren met de rijders dan hier via het forum.
Wat natuurlijk ook kan is 60 inschrijvingen voor 20 euro of 30 inschrijvingen voor 40 euro. 1 persoon kan natuurlijk ook meer dan 1 dvd bestellen en die kan je dan aan je sponsor geven zodat hij ziet wat je doet en wellicht het jaar daarop je nog meer gaat sponsoren > Kortom laat de marketingmachine het werk voor je doen!
 
Last edited:
Maar wie zegt dat alleen de rijders het kopen ? Ik ben zelf geen rijder, maar als die DVD word uitgebracht wil ik hem ook wel hoor.
op de dag zelf mag iedereen natuurlijk een dvd bestellen. Het gaat ons erom dat we van te voren weten hoeveel mensen zich inschrijven en betalen. Overigens Ieder die van te voren heeft ingeschreven en betaald krijgt zijn geld terug als het niet door gaat.
 
Wees er op verdacht dat van de 120 mensen die interesse tonen en (met name via internet) toezeggen wel te zullen kopen, er misschien 60 daadwerkelijk je product zullen afnemen. Wat je zelf al +- zegt:



Verder zal je inderdaad beter contact kunnen opnemen met SBO aangezien dit hun evenement. Dit forum staat los van die organisatie. Ik zie dat "sluiskil" op 16 mei is, denk dat je dan beter naar het volgende evenement kan kijken. 12 dagen (8 werkdagen) is niet erg veel om zoiets helemaal rond te krijgen lijkt me
dat ben ik eigenlijk wel met je eens, dat 16 mei is iets te ambitieus van ons.
 
Jullie hebben ook een keer op meppel gefilmd.
Hier heb ik nooit meer wat van gehoord.
deze sprint organiseerde ik, is hier nog beeldmateriaal van?
Zo ja, dan heb ik wel interesse.
 
Ik wil jullie alvast bedanken voor de reacties. Wij zullen Kees benaderen voor deze facilitaire dienst. Uiteindelijk doen we dit voor de coureurs omdat SBO het niet oppikte, ondanks dat we vele malen over de vloer zijn geweest bij SBO en veel gepraat, liep het stuk omdat het simpelweg niet werd aangekondigd op de site/forum. Dus als alle coureurs achter ons staan, dan zal SBO er vast geen bezwaar tegen hebben. en tuurlijk kan sbo ook een dvd krijgen/kopen, of het bedrag aanvullen tot 1200 euro (wat een bodemprijs is om uit te rukken met de wagen.)

De coureurs mogen ook de handen ineen slaan en zelf 1200 euro neertellen, en dan zelf de dvd's verkopen naderhand. wellicht dat je sponsor er oor naar heeft. (wij beschikken over een kopieer machine.)

Je zal maar nummer 1 worden, dan staat dat mooi opgenomen door 5 camera's en een interview.

vrgr, edo
 
Back
Top